چیزی زیبا (بهتره با سال تماس بگیری)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
«چیزی زیبا»
قسمت بهتره با ساول تماس بگیری
گاس با گیل بوتیچر شیمیدان ملاقات می‌کند.
شمارهٔ قسمتفصل ۴
قسمت ۳
کارگردانDaniel Sackheim
نویسندهGordon Smith
موسیقی"The Elements" by Tom Lehrer
تاریخ پخش اصلی۲۰ اوت ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-08-۲۰)
مدت۴۳ دقیقه
گاه‌نگاری قسمت
قبلی →
«Breathe»
← بعدی
«Talk»
Better Call Saul (season 4)
فهرست قسمت‌های List of Better Call Saul episodes

«چیزی زیبا» (به انگلیسی: Something Beautiful) سومین قسمت از فصل چهارم سریال تلویزیونی بهتره با ساول تماس بگیری از شبکه AMC است، این سریال اسپین آف سریال پرطرفدار برکینگ بد است. این قسمت از ۲۰ اوت ۲۰۱۸ در AMC در ایالات متحده پخش شد.

داستان[ویرایش]

ناچو به ویکتور و تیروس کمک می‌کند تا به نظر برسد که ماشین ناچو مورد حمله قرار گرفت و مواد مخدر او و آرتورو در لس پولووس هرمانوس را به سرقت برد، از جمله سرقت ماشین و جسد آرتورو با گلوله‌ها و دوبار تیراندازی به ناچو. ناچو با پسر عموها تماس می‌گیرد، که ماشین را می‌سوزانند و ناچو را به دامپزشک دکتر کالدرا می‌برند، که موفق می‌شود جان ناچو را نجات دهد.

خوان بولسا به گوس می‌گوید که چون محموله‌های مواد مخدر و پول نقد چندین بار اختلال ایجاد شده‌است، گوس باید به جای تکیه بر کوکائین از مکزیک، تحقیق دربارهٔ امکان ساخت مت در ایالات متحده را آغاز کند، غافل از این چیزی است که گوس قصد داشت. گوس از گیل بویتیچر، دانشجوی تحصیلات تکمیلی و محقق دانشگاه نیومکزیکو دیدار می‌کند، که گزارش می‌دهد از کیفیت پایین نمونه متس گوس از وی خواسته‌است ارزیابی کند. گیل می‌گوید که می‌تواند محصولی با کیفیت بالاتر تولید کند، اما گوس اطمینان می‌دهد که او برای چیزهای بهتر مقدر شده‌است.

منابع[ویرایش]

پیوند به بیرون[ویرایش]

  • "چیزی زیبا" بایگانی‌شده در ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۰ توسط Wayback Machine در AMC
  • «چیزی زیبا» در IMDb