پرش به محتوا

پیش‌نویس:شرکت علیاد بهاران منطقه آزاد چابهار

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
OlyadBaharan
بنیانگذارانمحمدرضا جاوید
دفتر مرکزیمنطقه آزاد چابهار
مدیر عامل اجراییمحمدرضا جاوید
محصولاتانواع تایرهای سبک و سنگین
وبگاه

شرکت علیاد بهاران[ویرایش]

شرکت علیاد بهاران (به انگلیسی : Olyad Baharan Co.) منطقه آزاد چابهار یک شرکت بازرگانی خصوصی از نوع سهامی خاص میباشد، که از سال 2008 میلادی در زمینه واردات ، صادرات و فروش انواع کالا های مجاز در منطقه آزاد چابهار به ثبت رسید. در ابتدا این شرکت به عنوان شعبه ای از شرکت جاوید مالستان که در کشور افغانستان ثبت شده است و در زمینه واردات مواد غذایی به افغانستان فعالیت داشت به ثبت رسید.

موسس این شرکت ها محمدرضا جاوید متولد سال 1959 میلادی در قریه علیاد پشی ، ولسوالی مالستان استان غزنی افغانستان میباشد.

حوزه های فعالیت[ویرایش]

واردات و توزیع لاستیک[ویرایش]

فعالیت شرکت علیاد بهاران صادرات مواد خوراکی از جمله روغن به افغانستان و پاکستان شروع و از سال 1387 به بعد در زمینه واردات و تامین لاستیک خودروهای سواری و سنگین از کشورهای کره، اندونزی، سنگاپور امارات و چین ادامه یافت. از جمله برندهای لاستیک : جینکو تایر ، هیلو ، نیوتن ، کومهو ، جی تی، شینگ شانگ (معروف به جک شن در افغانستان)، آوفاین و ... میباشد.

ساخت و ساز[ویرایش]

از دیگر فعالیت های این شرکت، احداث واحدهای تجاری، اداری، خدماتی و فروشگاهی میباشد که از سال 1400 به بعد به صورت رسمی در این حوزه نیز فعالیت خودرا آغاز کرد.

حمل و نقل بین المللی[ویرایش]

خدمت دیگری که شرکت علیاد بهاران ارائه میدهد، حمل و نقل کانتینری از بنادر بین المللی به کشور های ایران و افغانستان میباشد. این شرکت با داشتن تجربه در این زمینه و قرارداد با شرکت های کشتیرانی بزرگ تجربه ای متفاوت از حمل و نقل را ارئه میدهد .

بازارهای هدف[ویرایش]

کشور جمهوری اسلامی ایران ، افغانستان و پاکستان بازار های هدف اصلی شرکت بوده و با داشتن مدیران مجرب و کاربلد همواره در حال کسترش فعالیت های خود میباشد. عمده فعالیت واردات لاستیک در کشور های ایران و افغانستان صورت میگیرد.