بحث کاربر:Behzad39: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۵ سال پیش توسط Behzad39 در مبحث بازبینی خوانسار
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Unknownfauser (بحث | مشارکت‌ها)
خط ۲۳۵: خط ۲۳۵:


درود. نوشتارهای حرم امام رضا و خوانسار به موانعی برخورده‌اند که خودتان آگاه هستید. به نظر فرصت کافی برای رفع موانع جدی مطرح شده را ندارید. اگر اینطور است لطفاً اعلام کنید تا نظرخواهی‌ها جمع‌بندی شوند؛ الآن بلاتکلیف هستند.{{سخ}}برای حرم امام رضا در آینده فرصت‌های دیگری خواهد بود اما خوانسار حیف است. الآن از خوبیدگی خارج شود دوباره خوب کردن آن به مراتب دشوارتر خواهد بود. اگر بتوانید چندساعتی وقت بگذارید و موارد مرتبط با حق تکثیر را اصلاح کنید مقاله می‌تواند خوب بماند. دوستدار ▬ [[کاربر:AnuJuno|AnuJuno]] ([[بحث کاربر:AnuJuno|بحث]]) ‏۱۳ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۳۵ (UTC)
درود. نوشتارهای حرم امام رضا و خوانسار به موانعی برخورده‌اند که خودتان آگاه هستید. به نظر فرصت کافی برای رفع موانع جدی مطرح شده را ندارید. اگر اینطور است لطفاً اعلام کنید تا نظرخواهی‌ها جمع‌بندی شوند؛ الآن بلاتکلیف هستند.{{سخ}}برای حرم امام رضا در آینده فرصت‌های دیگری خواهد بود اما خوانسار حیف است. الآن از خوبیدگی خارج شود دوباره خوب کردن آن به مراتب دشوارتر خواهد بود. اگر بتوانید چندساعتی وقت بگذارید و موارد مرتبط با حق تکثیر را اصلاح کنید مقاله می‌تواند خوب بماند. دوستدار ▬ [[کاربر:AnuJuno|AnuJuno]] ([[بحث کاربر:AnuJuno|بحث]]) ‏۱۳ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۳۵ (UTC)
:{{Ping|AnuJuno}}سلام بر شما، بله قصد داشتم امروز انصراف خودم را از برگزیدگی حرم امام رضا اعلام کنم تا بتوانم بدون استرس به مقاله بپردازم پس لطفا آن را به دلیل انصراف نامزد کننده جمع بندی کنید. اما در مورد مقاله خوانسار، آن مقاله به دلایلی خارج از این بحث توسط کاربری وارد مرحله بازبینی شد. تمام اشکالاتی که ایشان به مقاله وارد کردند تک به تک توسط من بررسی شد و رفع شد، خودتان اشکالات و پاسخ و ویرایش‌های مرا بنگرید. حتی منابع تماما بازبینی شد و مطالب جدیدی هم در مقاله قرار گرفت.--<span style="font-family:times; text-shadow: 0 0 .11em #6af; font-size:12.1pt">[[User:Behzad39|Behzad39]] <small>([[User talk:Behzad39|بحث]])</small></span> ‏۱۳ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۵۷ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۳ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۵۷


من عاشق این شعرم اثر ژاله اصفهانی

زندگی صحنهٔ یکتای هنرمندی ماستهر کسی نغمهٔ خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاستخرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
  • در تمام ساعات روز آنلاین نیستم، شرمنده اگر دیر پاسخ می‌دهم

به عنوان یک کاربر تازه کار نیازمند راهنمایی شما هستم

با عر ض سلام و وقت بخیر

احتراما به استحضار می رساند صفحه ای را به عنوان اولین کارم برای ویکی پدیا با زحمت فراوان بار گذاری کردم، اما حذف شد. همکار محترم شما پاسخ من را ندادند. البته اعتراف می کنم از شدت ناراحتی احتمالا ملایمت لازم را در درخواستم به کار نبردم. خواهشمند است در صورت امکان به من کمک کنید تا بهترین کار را انجام بدهم که نه آبروی فردی که روحش از کار من خبر ندارد را ریخته باشم (نام ایشان در جستجو به صورت صفحه حذف شده به دلیل عدم اهمیت کافی نمایش داده می شود)و نه زحمت یک هفته ای من هدر برود و از شروع به کار در ویکی پدیا دلسرد نشوم. با احترام قراوان ShabnamEbrahimi (بحث) ‏۲ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۵:۵۲ (UTC)پاسخ

@ShabnamEbrahimi: سلام گرم خدمت شما، به دانشنامه خوش آمدین. این عصبانی شدنها برای همه پیش می‌آید اما سعی کنید تکرارش نکنید. نوشتن مقاله در دانشنامه شرایط خودش را دارد. مهمترین شرط داشتن سرشناسی برای عنوان مقاله است. مقاله شما چون این شرط را نداشته حذف شده، نگران و دلسرد نباشید و سعی کنید در موضوعات دیگری باز تلاش کنید. هر کمکی بخواهید من در خدمتمBehzad39 (بحث) ‏۲ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۶:۵۷ (UTC)پاسخ

@Behzad39:

با عرض سلام و احترام مجدد،


ضمن تشکر و سپاس فراوان از پاسخگویی سریع جنابعالی، احتراما استدعا دارم با توجه به دلایل زیر صفحه ایجاد شده توسط اینجانب را مورد بازبینی قرار دهید: (این درخواست تمرینی برای من خواهد بود که در آینده صفحات مناسب با قوانین ویکی پدیا را ایجاد کنم و وقت و انرژی بیهوده هدر ندهم).

  • یک شخص سرشناس است اگر موضوع چندین منبع ثانویهٔ [۱] منتشرشدهٔ معتبر باشد که از یکدیگر استقلال فکری دارند و نسبت به شخص نیز مستقل هستند. [۲]

به جز یک یا دو مورد به صفحه شخصی فرد مورد نظر تمام منابع و ارجاعات از طرف سایت های خبرگزاری مستقل است و شرط منابع ثانویه را ارضاء می نماید.

  • در مورد استفاده از منابع پر کیفیت بسیار سختگیر باشید. همهٔ گفتاوردها و مطالبی که به چالش کشیده می‌شوند یا احتمالاً به چالش کشیده خواهند شد باید به صراحت به منبع قابل اعتمادِ منتشر شده نسبت داده شده باشند؛ این کار معمولاً با استفاده از یادکرد درون‌خطی انجام می‌شود.[۳]

تصور اینجانب این بود که منابع مورد استفاده این شرط را ارضاء می کنند. ممکن است در صورت امکان راهنمایی موردی بر اساس متن حذف بفرمایید.

  • مطالب مناقشه‌برانگیز، دربارهٔ افراد زنده (یا به‌تازگی درگذشته) که منبع ندارند یا منبع ضعیفی دارند - بدون در نظر گرفتن منفی، مثبت یا خنثی بودن مطلب یا اینکه تنها سؤال‌برانگیز باشد. [۴]

این مطالب را در مورد شخصیت مورد نظر نیاورده ام، با جستجوی نام ایشان مطالب اینچنینی زیادی در سایت های با جهت گیری خاص مطرح است.

  • زندگی‌نامهٔ زندگان باید محافظه‌کارانه و با در نظر گرفتن حریم فرد نوشته شود. [۵]

با تمام وجود این مورد را رعایت نموده ام و از نمونه های موجود در ویکی پدیا ایده گرفته ام.

  • زندگی نامه افراد زنده که بعد از تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۱۰ ایجاد شده باشند باید دست کم دارای یک منبع معتبر باشند. زندگی نامه‌هایی که بعد از این تاریخ ایجاد شوند و فاقد منبع معتبر باشند می‌توانند توسط کاربران برچسب حذف (وپ:حذف زمان‌دار) بخورند. [۶]

تمام متن نوشته شده خط به خط منبع معتبر داشت.

  • محرمانه‌بودن تاریخ تولد [۷]

متاسفانه رعایت نکرده ام و در صورت انتشار حذف می کنم.

  • استفاده از رده‌ها [۸]

متاسفانه از رده ها استفاده نکرده ام، حتما روی این موضوع کار می کنم.

  • اطلاعات روی ویکی‌پدیا باید اثبات‌پذیر باشند؛ اگر هیچ منبع طرف سومی دربارهٔ موضوع یافت نمی‌شود، آنگاه آن موضوع نباید مقاله‌ای جداگانه داشته باشد.[۹]

موضوع من منابع معتبر زیادی دارد.

  • شخص مفهوم، به واسطهٔ ارائهٔ یک نظریه یا روش جدید قابل توجه، شناخته می‌شود. [۱۰]

نگاه این فرد (بانو) به قرآن کاملا جدید و خلاقانه است. برای اثبات این موضوع علاوه بر منابع اشاره شده، می توانید کتاب امتداد زندگی را تهیه و مطالعه نمایید. اگر لازم باشد با کمال میل کتاب خودم را به امانت در اختیارتان قرار می دهم. این نگاه خلاقانه در منابع اشاره شده نیز ذکر شده است. همگی ما در جامعه رسالتی فرهنگی را بر دوش داریم و حیف دیدم این دانشنامه محبوب و بی طرف مطلبی در مورد این نگاه و اندیشه نو نداشته باشد.

  • اثبات‌پذیری: آیا تمام اطلاعات موجود در مقاله را می‌توان به‌طور مستقل (بعضی می‌گویند ۱۰سال دیگر) بررسی و اثبات کرد.

گسترش‌پذیری: آیا مقاله هرگز از یک مقالهٔ چندخطی ناقص فراتر خواهد رفت؟ آیا می‌توان یک مقالهٔ عالی راجع به این موضوع نوشت؟ سنجش صدسال (حدس آینده‌مدار): آیا صد سال دیگر هیچ‌کسی که ارتباط مستقیمی با شخص ندارد مقاله را مفید خواهد یافت؟ سنجش صدسال (حدس گذشته‌مدار): اگر ما صد سال پیش چنین مقاله‌ای راجع به شخص نوشته بودیم آیا کسی امروز (بی داشتن ارتباط مستقیم با شخص) آن را مفید می‌یافت؟[۱۱]

پاسخ اینجانب به تمامی موارد بالا مثبت می باشد.

  • اگر مقاله سربلند بیرون نیاید [۱۲]

متاسفانه این مورد در مورد متن من رعایت نشد. با نهایت احترام استدعای برخورد عادلانه طبق موازین و مقررات دانشنامه را خواستارم.

  • خواهشمندم اگر باز هم با توجه به توضیحات اینجانب مقاله قابل انتشار نبود، تمام لاگ آن حذف شود تا فرد مورد نظر رنجیده نشود.

پیشاپیش از زمانی که برای پاسخ به درخواست من می گذارید صمیمانه سپاسگزاری می نمایم. مطمئنم راهنمای های جنابعالی راهگشای اینجانب برای انتشار مقاله های بعدی خواهد بود. (البته امید دارم دفاعیه ام به اندازه کافی مستند و تاثیرگذار باشد و اولین تلاش ویکی نویسی ام هدر نرود.)


با احترام فراوان،


  1. "منبع دست اول". ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد. 2018-02-18.
  2. "ویکی‌پدیا:سرشناسی (افراد)". ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد. 2018-09-11.
  3. "ویکی‌پدیا:زندگی‌نامه زندگان". ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد. 2018-09-27.
  4. "ویکی‌پدیا:زندگی‌نامه زندگان". ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد. 2018-09-27.
  5. "ویکی‌پدیا:زندگی‌نامه زندگان". ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد. 2018-09-27.
  6. "ویکی‌پدیا:زندگی‌نامه زندگان". ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد. 2018-09-27.
  7. "ویکی‌پدیا:زندگی‌نامه زندگان". ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد. 2018-09-27.
  8. "ویکی‌پدیا:زندگی‌نامه زندگان". ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد. 2018-09-27.
  9. "ویکی‌پدیا:سرشناسی". ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد. 2018-09-09.
  10. "ویکی‌پدیا:سرشناسی". ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد. 2018-09-09.
  11. "ویکی‌پدیا:سرشناسی (افراد)". ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد. 2018-09-11.
  12. "ویکی‌پدیا:سرشناسی (افراد)". ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد. 2018-09-11.

ShabnamEbrahimi (بحث) ‏۳ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۲۶ (UTC)پاسخ

پی نوشت: متاسفانه کی برد مناسبی در اختیار نداشتم. پیشاپیش از غلط های تایپی موجود صمیمانه عذرخواهی می نمایم.

@ShabnamEbrahimi: خوب صحبتهای شما درست است اما این مقاله سرشناسی کامل ندارد. اجازه بدهید راه میانه پیشنهاد بدهم. می‌توانیم مقاله را احیا کنیم و به نظرخواهی بفرستم و آنگاه منتظر نظر دوستان بمانیم -- Behzad39 (بحث) ‏۳ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۵۹ (UTC)پاسخ


@Behzad39:

با عرض سلام و ادب،

ضمن عرض تشکر احتراما به استحضار می رساند مهمترین دغدغه اینجانب این است که اگر نتوانستم معرفی شایسته ای از فرد محترمی ارائه بدهم، با اقدام به نوشتن زندگینامه ایشان و ایجاد لاگ های فراوان که پس از حذف احتمالی صفحه و پدیدار شدن آن لاگها هنگام جستجوی نام ایشان در اینترنت، شان و شخصیت آن فرد را تخریب نمایم.

لذا اخلاقا مایل نیستم به خاطر ناواردی اینجانب نتیجه معکوس گرفته شود.

بنابراین هر چند بسیار مایلم مقاله احیا شود اما قبل از این کار باید مطمئن شوم در صورت رای نیاوردن لاگ ها به تمامی قابل حذف است.

همینطور در صورت بازیابی و احیاء مقاله (به شرط اطمینان از حذف تمامی لاگ ها در صورت رای نیاوردن احتمالی) به طور قطع به راهنمایی و هدایت جنابعالی در ارتباط با چگونگی دفاع نیاز دارم که احیانا سوء تفاهم نشود یا خطای ناخواسته ای انجام ندهم.

(راهنمایی هایی از قبیل :آیا قبل از احیا می توانم تغییراتی در چهارچوب قوانین دانشنامه بدهم؟ آیا می توانم دفاعیه ای که برای شما گذاشته ام در بحث مطرح نمایم؟ آیا اجازه دفاع و ایجاد تغییرات بر اساس ایرادات احتمالی مطروحه را دارم؟ و سوالاتی و مواردی از این دست.)

پیشاپیش از توجه و راهنمایی های ارزشمند جنابعالی سپاسگزاری می نمایم.

با احترام فراوان و مجدد،

ShabnamEbrahimi (بحث) ‏۴ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۳۶ (UTC)پاسخ

@ShabnamEbrahimi: سلام مجدد بر شما، نگران به قول خودتان آن لاگها نباشید. آنها بعد از مدتی از نتیجه جستجوی گوگل حذف خواهند شد اما این لاگها در ویکی قابل حذف نیست چون باید تمام تاریخچه مطالب و ویرایش‌ها در ویکی بماند تا در آینده دیگران هم متوجه اتفاقاتی که در دانشنامه شده بشوند. در صورتیکه مقاله شما به نظرخواهی برود آنجا می‌توانید دفاعیات خود را بیان کنید و فرصتی به سایر کاربران هم بدهیم تا مطالب شما را بخوانند و نظر بدهند. در صورتی که رای به ماندن باشد مقاله خواهد ماند و در صورت رای به حذف مقاله حذف شده و تا یکسال نمی‌توانید مقاله را بسازید -- Behzad39 (بحث) ‏۴ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۴۱ (UTC)پاسخ

@Behzad39:

با عرض سلام و ادب و احترام مجدد،

بادلگرمی به حمایت و پشتیبانی شما در جهت برقراری عدالت طبق موازین دانشنامه، لطفا صفحه را احیا نمایید.

پیشاپیش از زحمات جنابعالی و همکاران گرانقدرتان سپاسگزاری می نمایم.

با سپاس فراوان،

ShabnamEbrahimi (بحث) ‏۴ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۵۴ (UTC)پاسخ

@ShabnamEbrahimi: همکار گرامی مقاله شما احیا شد. دقت کنید برچسب بالای مقاله را حذف نکنید. همچنین در صفحه نظرخواهی دنبال بحث منطقی باشید و از بحث بیجا بپرهیزید. ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/مهدیه کسایی زاده با تشکر--Behzad39 (بحث) ‏۴ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۵:۰۷ (UTC)پاسخ

@Behzad39:

با عرض ادب،

سپاسگزارم، امیدوارم سهوا خطایی مرتکب نشوم.

ویرایش هایی جزیی در جهت سیاست گذاری دانشنامه انجام دادم.

با سپاس،

ShabnamEbrahimi (بحث) ‏۴ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۶:۵۶ (UTC)پاسخ


@Behzad39:


با سلام و عرض ادب،


احتراما استدعا دارم در صورت امکان رهنمود بفرمایید اگر کسی درباره مقاله تهیه شده توسط اینجانب نظری ندهد، چه اتفاقی می افتد؟


اینجانب روزی چند بار به صفحه نظرخواهی سر می زنم که در صورت لزوم از راهنمایی های عزیزان بهرمند شوم و یا در صورا نیاز ابهام زدایی نمایم.


با احترام،


ShabnamEbrahimi (بحث) ‏۸ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۲۳ (UTC)پاسخ

@ShabnamEbrahimi: سلام و صبح شما بخیر، نگران نباشید نظر داده خواهد شد.--Behzad39 (بحث) ‏۹ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۳:۱۴ (UTC)پاسخ

این نشان برای شما!

نشان ایدهٔ درخشان
سلام. بارها پیش آمده است که کاربرانی به من ایمیل زده و از من در خصوص بازگشایی حساب کاربری شان کمک خواسته اند. به نظرم این راهکار با احیای حق فرجام خواهی گامی بلند در حذف حقوق آنهاست. دست مریزاد. سید (بحث) ‏۳ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۱۲ (UTC)پاسخ
@Sa.vakilian: سلام بر سید عزیز و دوست داشتنی، ممنونم، گرفتن نشان از دست دوستان و اساتیدی چون شما مایه افتخار برای من است. انرژی آن سبب فعالیت بیشتر در ویکی است. باز هم ممنونم--Behzad39 (بحث) ‏۳ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۴۳ (UTC)پاسخ
راستی اگر نمی رسی مقاله حرم امام رضا را پیش ببری، اعلام کن تا جمع بندی شود.--سید (بحث) ‏۳ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۵:۱۵ (UTC)پاسخ
@Sa.vakilian: والا چند بار آمدم شروع کنم به مشکل خوردم. کامران یک منبع برایم فرستاده فکر کنم بتوانم جمعه کمی به مقاله برسم. تا جمعه صبر کنید اگر نشد اعلام انصراف می‌کنم تا تلاشی دوباره را در آینده آغاز کنم -- Behzad39 (بحث) ‏۳ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۵:۱۷ (UTC)پاسخ

دل و قلوه دهی دو مدیر :) Reza.m931381 (بحث) ‏۳ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۷:۴۳ (UTC)پاسخ

@Reza.m931381: اول اینکه ایشان مدیر نیستند، ثانیا فرض کنید مدیر باشند اشکالش چیست؟ قبل از اینکه مدیر باشیم همه کاربریمBehzad39 (بحث) ‏۳ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۷:۵۰ (UTC)پاسخ
حال که دل و قلوه در حال دادن و ستاندن است، من هم یک سیخ جگر در بخش پایین تقدیم بهزاد عزیز کردم باشد که نوش جان کند! — حجت/بحث ‏۶ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۲:۵۳ (UTC)پاسخ
@Huji: گرفتن انرژی صبحگاهی آن هم روز اول هفته از دست دوستان و بزرگوارانی چون شما انرژی مضاعفی است برای من. ممنونم حجت عزیز--Behzad39 (بحث) ‏۶ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۳:۲۹ (UTC)پاسخ

پالایه ۲۰۱

چون می‌دانم که به پالایه خرابکاری علاقه دارید، توجهتان را به پالایه‌ای که همینک ساختم جلب می‌کنم: ویژه:پالایهٔ_خرابکاری/201.

هدف این پالایه این است که از ویرایش‌هایی نظیر ویژه:تفاوت/24578412 جلوگیری کند. برای درک موضوع، متن کامل نسخهٔ 24578412 را ببینید (روی زبانهٔ «ویرایش» در بالای صفحه کلیک کنید)؛ بزرگترین کلوچکی که استفاده شده ۱۳۹ بوده، پس بالای صفحه باید می‌نوشتند «کوچک‌ترین شماره مجاز برای کلوچک: ۱۴۰» اما فراموش کرده‌اند آن را به روز کنند و روی ۱۳۹ مانده. پالایه مواردی مثل این را کشف می‌کند. — حجت/بحث ‏۶ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۲:۵۲ (UTC)پاسخ

@Huji: چه ایده‌ی جالبی. بله این کلوچک اغلب فراموش میشود. ممنونم که چیزی هم به من یاد دادید--Behzad39 (بحث) ‏۶ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۳:۳۰ (UTC)پاسخ

سلام لطفا کمک کنید

ی صفحه برای استاد بوکم درست کردم تمامی مطالب از خوده ایشون فدراسون بوکس و شاگرداشون ب صورت مصاحبه توسط خودم انجام شده میشه از صفحه حذف برداشته بشه و من بتونم منتشر کنم؟😥 Hasan qaniabadi (بحث) ‏۶ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۱۵ (UTC)پاسخ

@Hasan qaniabadi: سلام خدمت شما، اگر منظورتان مقاله اصغر اشرفی است که همین الانم منتشرش کردید. دقت کنید مقاله شما در مورد یک فرد زنده نوشته شده بنابراین باید منابع معتبری برای آن بنویسید. برای راحتی کار پیشنهاد می‌کنم از ویرایشگر دیداری کمک بگیرید. آموزش آن را برایتان در صفحه بحث خودتان خواهم گذاشت.--Behzad39 (بحث) ‏۶ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۵۸ (UTC)پاسخ

خیلی ممنونم لطف کردی🙏🙏

خیلی ممنون بیشتر نگران حذف شدنش بودم چون خودم تمامی اطلاعاتی ک گذاشتمو با صحبت و تحقیق بدست اوردم منابع دیگه ای نداشتم بیشتر مصاحبه هاش هست ولی ویکی پدیا نداشت براش گفتم درست کنم Hasan qaniabadi (بحث) ‏۶ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۱۱ (UTC)پاسخ

@Hasan qaniabadi: نگران نباشید. به نظرم موضوع مقاله شما سرشناسی دارد چون طبق ادعای شما موضوع مقاله ۲۱ قهرمانی کشور از سال ۶۸ تا ۹۶ داشته که این خود برای سرشناسی کافی است به شرطی که بتوانید با منابع کافی آن را ثابت کنید. نگران پاک شدن مقاله هم نباشید.--Behzad39 (بحث) ‏۶ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۱۵ (UTC)پاسخ

حذف زمان دار

سلام امکانش هست در خصوص حذف زمان دار صفحه کالا دات آی آر بعنوان کاربر تایید شده کمک کنید Rohambayat (بحث) ‏۸ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۲۴ (UTC)پاسخ

@Rohambayat: سلام بر شما و صبح شما بخیر، همکار گرامی نوشتن مقاله در دانشنامه شرایط خاص خود را دارد. مهمترین شرط این است که عنوان مقاله سرشناس باشد. برای مطالعه قوانین سرشناسی به وپ:سرشناس مراجعه کنید.--Behzad39 (بحث) ‏۹ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۳:۱۳ (UTC)پاسخ

سلام سپاس بیکران از پاسخگویی شما بزرگوار آیا امکانش هست در خصوص عنوان کمک کنید ما یک فروشگاه اینترنتی بمانند بامیلو و دیجی کالا هستیم که نام برندمان کالا میباشد به مقاله سرشناسی هم مراجعه کردم ولی نتونستم به نتیجه ای برسم Rohambayat (بحث) ‏۹ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۵:۱۳ (UTC)پاسخ

نظرخواهی برای حذف

درود بهزاد جان [[لکستان] را برای نظرخواهی مجدد درخواست داده ام به دلیل تکراری بودن امکان نظرخواهی مجدد به دلیل بسته شدن میسر نشده . لطفا مساعدت کن که صفحه نظرخواهی باز شود البته اگر ایجاد کنندگان منابع ارایه کنند انصراف خواهم داد. با سپاس فراوان -- Hootandolati(بحث) «پنجشنبه،۱۹ مهر ۱۳۹۷، ساعت ۲۲:۲۷ (ایران‏۱۱ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۵۷ (UTC)پاسخ

بازبینی خوانسار

درود. نوشتارهای حرم امام رضا و خوانسار به موانعی برخورده‌اند که خودتان آگاه هستید. به نظر فرصت کافی برای رفع موانع جدی مطرح شده را ندارید. اگر اینطور است لطفاً اعلام کنید تا نظرخواهی‌ها جمع‌بندی شوند؛ الآن بلاتکلیف هستند.
برای حرم امام رضا در آینده فرصت‌های دیگری خواهد بود اما خوانسار حیف است. الآن از خوبیدگی خارج شود دوباره خوب کردن آن به مراتب دشوارتر خواهد بود. اگر بتوانید چندساعتی وقت بگذارید و موارد مرتبط با حق تکثیر را اصلاح کنید مقاله می‌تواند خوب بماند. دوستدار ▬ AnuJuno (بحث) ‏۱۳ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۳۵ (UTC)پاسخ

@AnuJuno: سلام بر شما، بله قصد داشتم امروز انصراف خودم را از برگزیدگی حرم امام رضا اعلام کنم تا بتوانم بدون استرس به مقاله بپردازم پس لطفا آن را به دلیل انصراف نامزد کننده جمع بندی کنید. اما در مورد مقاله خوانسار، آن مقاله به دلایلی خارج از این بحث توسط کاربری وارد مرحله بازبینی شد. تمام اشکالاتی که ایشان به مقاله وارد کردند تک به تک توسط من بررسی شد و رفع شد، خودتان اشکالات و پاسخ و ویرایش‌های مرا بنگرید. حتی منابع تماما بازبینی شد و مطالب جدیدی هم در مقاله قرار گرفت.--Behzad39 (بحث) ‏۱۳ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۵۷ (UTC)پاسخ