هیچ‌کس زنده نمی‌ماند

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
هیچ‌کس زنده نمی‌ماند
کارگردانریوهی کیتامورا
تهیه‌کنندههری نپ
کامی نقدی
نویسندهدیوید کوهن
بازیگرانلوک ایوانز
ادلاید کلمنس
لی ترجسن
لارا رمزی
درک مگیار
بو نپ
آمریکا الیو
برودوس کلی]
لیندزی شاو
موسیقیجروم دیلن
فیلم‌بردارDaniel Pearl
تدوین‌گرتوبی ییتس
شرکت
تولید
توزیع‌کنندهانکر بی فیلمز
تاریخ‌های انتشار
  • ۸ سپتامبر ۲۰۱۲ (۲۰۱۲-09-۰۸) (Toronto International Film Festival)
  • ۱۰ مه ۲۰۱۳ (۲۰۱۳-05-۱۰) (United States)
مدت زمان
۸۶ دقیقه[۱]
کشورآمریکا
زبانانگلیسی
هزینهٔ فیلم۲٫۹ میلیون دلار
فروش گیشه$74,918[۲]

هیچ‌کس زنده نمی‌ماند یک فیلم ترسناک است که در سال ۲۰۱۲ به کارگردانی ریوهی کیتامورا ساخته شد. لوک ایوانز و ادلاید کلمنس از ستارگان این اثر هستند. این فیلم در ۸ سپتامبر ۲۰۱۲ در فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد و در ۱۰ مه ۲۰۱۳ پخش شد.

داستان[ویرایش]

بتی (لورا رمزی) و مردی به نام درایور (لوک ایوانز) در سفر با گروهی از دزدان به سرکردگی هوگ (لی ترجسن)، دخترش امبر (لیندزی شا)، دوست دخترش تامارا (آمریکا الیو)، دوست پسر امبر دنی (بو نپ) و فلین روان پریش (درک مگیار) رو به رو می‌شوند. فلین فکر می‌کند این زوج ثروتمندند و از طرفی می‌خواهد اشتباهات سابقش را جبران کند. پس در پمپ بنزین از طریق اتان (برودوس کلی) آن‌ها را می‌دزدد و می‌خواهد به پولشان دسترسی پیدا کند. اما بتی خودکشی می‌کند و درایور، اتان را می‌کشد و فرار می‌کند.

در همین حین، فلین ماشین درایور را به مخفیگاه گروه برده و دختری را در صندوق عقب پیدا می‌کند. امبر می‌فهمد او اما وارد (ادلاید کلمنس) یک وارث ثروتمند است که درایور ۱۴نفر از دوستانش در یک مهمانی کشته‌است. امبر سعی می‌کند با اما مهربان باشد اما اما در صورتش تف می‌اندازد. به دستور هوگ، دنی و تامارا به پمپ بنزین می‌روند اما اجساد بتی و اتان را پیدا می‌کنند. آن‌ها جسد اتان را به مخفیگاه می‌برند و خبر ندارند که درایور در بدن او پنهان شده‌است.

درایور ون دزدان را نابود کرده و هوگ را داخل چرخ گوشت می‌اندازد. بعد دنی را داخل موتور ماشین هل می‌دهد. او امبر را زخمی می‌کند ولی او را نمی‌کشد. در هر حال، فلین به اشتباه با جیپ از روی امبر رد می‌شود.

دنی را به بیمارستان می‌برند و فلین، تامارا و اما به یک متل می‌روند. آن‌ها ار کارت اعتباری درایور استفاده می‌کنند ولی مدیر متل، هریس (گری گرابس) قبلاً درایور را دیده و به پلیس زنگ می‌زند. خودِ درایور نیز سر می‌رسد و در دستشویی سعی می‌کند تامارا را خفه کند ولی صدای شلیک فلین به کلانتر را می‌شنود. فلین و اما، تامارا را پیدا می‌کنند که از پرده حمام آویزان شده‌است. تامارا ناگهان تکان می‌خورد و فلین ناخودآگاه به او شلیک می‌کند و اما فرار می‌کند. فلین دنبالش می‌کند اما درایور با ماشین پلیس از رویش رد می‌شود.

اما سعی می‌کند با یک میله فلزی به درایور حمله کند که فلین با تفنگ سر می‌رسد و به سینه او شلیک می‌کند. او بخاطر جلیقه ضدگلوله زنده می‌ماند و اما فلین را بیهوش می‌کند. درایور ابزار ردیابی داخل شکم اما را درمی‌آورد تا آزاد شود. سپس به صورت فلین و هریس شلیک می‌کند.

روز بعد، درایور در نقش دکتر، دنی را در بیمارستان می‌کشد و به عنوان آخرین دیالوگ فیلم می‌گوید: «هیچ کس زنده نمی‌ماند».

بازیگران[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. ad. "No One Lives". tiff.net. Retrieved 2013-09-10.[پیوند مرده]
  2. "No One Lives (2013) - Box Office Mojo". Retrieved 24 February 2016.