هیلو اینفینیت

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
هیلو اینفینیت
مستر چیف بر روی جلد بازی
توسعه‌دهنده(ها)۳۴۳ اینداستریز
ناشر(ها)اکس باکس گیم استودیوز
هنرمند(ان)نیکولاس بوویه[۱]
آهنگساز(ان)کورتیس شوایتزر[۲]
گرت کوکر
سریهیلو
سکو(ها)
تاریخ(های) انتشار۸ دسامبر ۲۰۲۱
ژانر(ها)تیراندازی اول شخص
حالت(ها)تک‌نفره، چندنفره
رسانهدیسک بلو-ری

هیلو اینفینیت (به انگلیسی: Halo Infinite) یک بازی ویدئویی در ژانر تیراندازی اول شخص است که توسط ۳۴۳ اینداستریز توسعه یافته و به‌وسیلهٔ اکس‌باکس گیم استودیوز برای مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس وان و اکس‌باکس سری ایکس/اس منتشر شد. هیلو اینفینیت ششمین قسمت اصلی از مجموعه بازی‌های هیلو به‌شمار می‌رود و همچنان داستان مستر چیف را دنبال می‌کند و سومین قسمت Reclaimer saga و دنبالهٔ هیلو ۵: نگهبانان است. هیلو اینفینیت قرار بود در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ منتشر شود، اما زمان انتشار بازی به تعویق افتاد و در ۸ دسامبر ۲۰۲۱ منتشر شد. این بازی به‌طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرده‌است.[۳]

داستان[ویرایش]

داستان هیلو اینفینیت حول محور مستر چیف خواهد بود. این داستان دارای حس انسانی بیشتری نسبت به نسخهٔ قبلی خواهد بود. و در نمایشگاه رسانه و تجارت ای۳ ۲۰۱۸ اعلام شد که داستان در منظومهٔ هیلو جریان خواهد داشت.

توسعه[ویرایش]

شروع نگارش داستان در سال ۲۰۱۵ کلید خورد و اولین تریلر در ۱۰ ژوئن ۲۰۱۸ منتشر شد، و دومین تریلر نیز در ۹ ژوئن ۲۰۱۹ در ای۳ ۲۰۱۹ منتشر شد. هیلو اینفینیت دوباره در صفحه نمایش انعکاسی نمایش داده می‌شود، در پاسخ به واکنش حذف آن در بازی قبلی و بتای آن قبل از انتشار رسمی بازی منتشر خواهد شد.

منابع[ویرایش]

  1. "Our Journey Begins". Retrieved June 23, 2018.
  2. "DISCOVER HOPE". Retrieved June 9, 2019.
  3. "Halo Infinite for PC Reviews". Metacritic. Retrieved December 6, 2021.

پیوند به بیرون[ویرایش]