هیلاری اسکات (بازیگر پورنوگرافی)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
هیلاری اسکات
زادهٔ۳ فوریهٔ ۱۹۸۳ ‏(۴۱ سال)
ناپرس‌ویل، ایلینوی، ایالات متحده آمریکا
قد۵ ft ۳ in (۱٫۶۰ m)[۱]
وزن۹۵ پوند (۴۳ کیلوگرم؛ ۶٫۸ سنگ)[۱]
وبگاه

هیلاری اسکات (انگلیسی: Hillary Scott؛ زاده ۳ فوریهٔ ۱۹۸۳) بازیگر پورنوگرافی اهل ایالات متحده آمریکا است. اسکات قبل از شروع به کار به عنوان بازیگر، به مدت دو سال و نیم در بانک به کار مشغول بود.

اوایل زندگی[ویرایش]

هیلاری در ایلینوی متولد شد.[۴] سپس در اوت ۲۰۰۴ به لس آنجلس رفت تا پورنوگرافی را امتحان کند.او در این راه خیلی سختی کشید و سپس اولین فیلم خود را که با شرکت هارد ایکس بود با تعداد ۵ نفر ساخت و در سایت های پورن آپلود کرد و در کمترین زمان به ۱ میلیارد ویو رسید از بازیگران مرد این فیلم می توان به امیرعلی پوری یا عمو پورنگ،ارشیا سورخ مرد،حاتمی پورو حسین ماحی اشاره کرد البته تلاش های آقای احمدپور در پشت صحنه واقعا بی نظیر بود و حتی قرار بود که او نقش اول این فیلم باشد ولی بخاطر دول کوچکی که داشت کسی به او واژن نمی‌داد و اورا از بازیگری منع کردند.

منابع[ویرایش]

  1. ۱٫۰ ۱٫۱ Gene Ross (2006-11-29). "Hillary Scott on KSEX". AdultFYI. Archived from the original on 7 February 2012. Retrieved 2007-06-23.
  2. ۲٫۰ ۲٫۱ هیلاری اسکات در بانک اطلاعات اینترنتی فیلم بزرگسالان
  3. هیلاری اسکات (بازیگر پورنوگرافی) در بانک اطلاعات فیلم بزرگسالان
  4. Captain Jack (5 June 2016). "Hall of Famer Hillary Scott Returns To Porn!". Adult DVD Talk. Retrieved 4 September 2016.
  • مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا. «Hillary Scott (pornographic actress)». در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی، بازبینی‌شده در ۲۸ فوریه ۲۰۱۴.
  • «Hillary Scott». بایگانی‌شده از اصلی در ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۳. دریافت‌شده در ۲۸ فوریه ۲۰۱۴.

پیوند به بیرون[ویرایش]