هوریمیا

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
هوری-سان و میامارا-کون
عکس جلد اول مانگا
堀さんと宮村くん
ژانرکمدی رمانتیک
مانگا
نویسندههیرو
ناشرناشر مؤلف، اسکوئر انیکس
چاپگانگان کمیک
گانگان کمیک آنلاین
جمعیت آماریشونن
تاریخ انتشارفوریه ۲۰۰۷۲۲ دسامبر ۲۰۱۱
جلدها۱۰
مانگا
هوریمیا
نویسندههیرو
نگارگردایسوکه هاگیوارا
ناشراسکوئر انیکس
ناشر انگلیسیین پرس
مجلهٔMonthly G Fantasy
جمعیت آماریشونن
تاریخ انتشار۱۸ اکتبر ۲۰۱۸۱۸ مارچ ۲۰۲۱
جلدها۱۵
مانگا
Hori-san to Miyamura-kun Omake
نویسندههیرو
ناشرناشر مؤلف، اسکوئر انیکس
چاپگانگان کمیک آنلاین
جمعیت آماریشونن
تاریخ انتشار۲۱ ژوئیه ۲۰۲۱ – اکنون
جلدها۱۴
اووی‌اِی
کارگردانشینگو ناتسومه (قسمت ۱)
اروکین کاواباتا (۲)
تتسو هیراکاوا (۳)
کازویا آیورا (۴)
نویسندهیونیکو آیاانا
موسیقییودا نوبوتاکا (قسمت‌های ۱–۳)
یویا سایتو (۴)
رینکو اوئدا (۴)
استودیوهودس انترتینمنت (قسمت‌های ۱, ۲)
مارون (۳)
گونزو (۴)
انتشار ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۲ – اکنون
قسمت‌ها۴
انیمه
هوریمیا
کارگردانماساشی ایشیهاما
نویسندهتاکائو یوشیکا
موسیقیماسارو یوکویاما
استودیوکلوورورکس
انتشار ۱۰ ژانویه ۲۰۲۱ ۴ آوریل ۲۰۲۱
تحت لایسنسفانیمیشن
نشان درگاه درگاه انیمه و مانگا

هوری-سان و میامورا-کون (به انگلیسی: Hori-san to Miyamura-kun) مجموعه وب مانگا شونن ژاپنی به نوشته و تصویرسازی هیروکی آداچی، با نام مستعار هیرو است که از فوریه ۲۰۰۷ تا دسامبر ۲۰۱۱ در قالب چهار پنل در وب سایت شخصی هیرو به نام Dokkai Ahen (ناشر مؤلف) منتشر شد. اسکوئر انیکس نسخه چاپی مجموعه را در ده جلد از اکتبر ۲۰۰۸ تا دسامبر ۲۰۱۱ منتشر کرد. همچنین یک داستان جانبی با نام هوی-سان و میامارا-کون اوماکه (به انگلیسی: Hori-san to Miyamura-kun) نیز منتشر شده و از سال ۲۰۱۲، چند اووی‌ای از این اثر نیز انتشار یافته‌است.

مانگا اقتباش شده از وب مانگا تحت نام هوریمیا (به انگلیسی: Horimiya) از اکتبر ۲۰۱۱ تا مارس ۲۰۲۱ پخش شده‌است.[۱][۲] مجموعه تلویزیونی انیمه ساخته استودیو کلوورورکس از ژانویه تا آوریل ۲۰۲۱ پخش شد. همچنین دومین مجموعه انیمه با نام هوریمیا: بخش‌هاش جامانده (به انگلیسی: Horimiya: The Missing Pieces) قرار است بخش‌هایی که از مانگا اقتباس نشده را ارائه دهد و در تابستان ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

داستان[ویرایش]

ایزومی میامورا یک پسر عبوس به همراه پیرسینگ و خالکوبی‌های متعدد ولی به ظاهر عصبی و عینکی است که تمام تلاش خود را می‌کند تا این موضوع را از همکلاسی‌های خود پنهان کند تا موقعیت اجتماعی‌اش مختل نشود. کیوکو هوری یک دانش آموز دبیرستانی باهوش و محبوب است که در خانه خانه‌داری می‌کند و از برادر کوچکترش سوتا مراقبت می‌کند. یک روز میامورا به همراه سوتا که خون دماغ شده به خانه هوری می‌آید. در ابتدا هوری میامورا را نمی‌شناسند ولی بعد از اینکه نام او را صدا می‌زند، هویت او برایش فاش می‌شود. هوری موافقت می‌کنند تا هویت واقعی میامورا را از همسالان خود پنهان نگه دارد. با گذشت زمان، بعد از اینکه این دو بیشتر یکدیگر را می‌شناسند، متوجه می‌شوند که نقاط مشترک زیادی دارند و با هم توافق می‌کنند که در مخفی نگه داشتن هویت بعد از مدرسه به یکدیگر کمک کنند. با گذشت زمان، این دو ناگهان عاشق می‌شوند.

منابع[ویرایش]

  1. "3rd Hori-san to Miyamura-kun Original Anime Episode Previewed in Video". Anime News Network. December 31, 2014. Retrieved April 8, 2015.
  2. "Yen Press Licenses Horimiya, Rose Guns Days Season One, Final Fantasy Type-0 Side Story". Anime News Network. March 2, 2015. Retrieved April 8, 2015.

پیوند به بیرون[ویرایش]