نهاد عکاسی نیویورک

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
نهاد عکاسی نیویورک
شعاربزرگترین آموزشگاه عکاسی آنلاین جهان
بنیانگذاری شده۱۹۱۰
موقعیتنیویورک، نیویورک (ایالت)، ایالات متحده آمریکا
وبگاه

نهاد عکاسی نیویورک (به انگلیسی: The New York Institute of Photography یا NYIP) یک آموزشگاه آنلاین انتفاعی مستقر در حاشیهٔ شهر نیویورک است که دوره‌های گوناگون عکاسی را به دانشجویان سراسر جهان ارائه می‌دهد.[۱] این نهاد در حال حاضر ده دوره در زمینه عکاسی ارائه می‌دهد.

تاریخچه[ویرایش]

بر اساس بروشورهای اولیه، نهاد عکاسی نیویورک در سال ۱۹۱۰ توسط امیل برونل تأسیس شد. در آن زمان او نام آموزشگاه را آموزشگاه عکاسی E. Brunel گذاشت.[۲] امیل مجسمه‌ساز/هنرمند/عکاس بود که بیشتر به خاطر پرتره‌های افراد مشهور شهرت داشت.[۳]

NYIP در سال ۱۹۱۵ به‌طور رسمی به عنوان یک تجارت در دوره عالی ایالت نیویورک ثبت شد.

در روزهای نخست، NYIP یک آموزشگاه شبانه‌روزی بود که دفترهایی در منهتن، بروکلین و شیکاگو داشت. استادها همیشه عکاسان حرفه‌ای بودند. دفاتر منهتن، جایی که مسیر اصلی در ابتدا گسترش یافته بود، ۱٬۴۰۰ متر مربع فضا را پوشش می‌داد. یک دوره مطالعه خانگی در دهه ۱۹۴۰ اضافه شد اما به اندازه سخنرانی‌های حضوری محبوبیت نداشت.

NYIP برای نخستین بار زمانی که شورای ملی مطالعه خانگی کلاس افتتاحیه خود را در سال ۱۹۵۶ اعلام کرد، اعتبار آموزشی دریافت کرد. در همان زمان، شرکت به‌دست هارولد دکف، چاپگری که شرکت انتشارات تریبون را بنیانگذاری کرد، خریداری شد.

در سال ۱۹۷۱، اندکی پس از مرگ هارولد دکف، NYIP ورشکست شد. ماروین دکف، پسر هارولد، حقوق ادامه کار را خرید. در سال ۱۹۷۶، او این تجارت را به دان شف فروخت. ماروین و دان با هم کار کردند تا تجارت را از پایه بازسازی کنند. آنها مطالب آموزشی را بازنویسی کردند، آغاز به آزمایش انواع گوناگون تبلیغات کردند و روی گسترش دوره‌های مطالعه خانگی کار کردند.

علاوه بر دوره‌ها، نهاد عکاسی نیویورک تعدادی کتاب در زمینه‌های گوناگون عکاسی، از جمله کارگردانی تصاویر متحرک[۴] و عکاسی متحرک چاپ کرده‌است.[۵]

این بخش‌ها در کانادا و بریتانیا نیز وجود دارد. در سال ۲۰۱۲، نهاد عکاسی نیویورک اعلام کرد که با آموزش از راه دور روسیه همکاری می‌کند تا نسخه‌ای به زبان روسی از دوره کامل عکاسی حرفه‌ای خود را ایجاد کند.[۶]

اعتبارسنجی[ویرایش]

نهاد عکاسی نیویورک دارای اعتبار ملی برای ارائه آموزش از راه دور توسط گروه اعتباربخشی آموزش از راه دور[۷] است. افزون بر این، از آنجایی که آموزشگاه در نیویورک است، مجوز آن توسط بخش آموزش و پرورش ایالت نیویورک صادر شده‌است.

The Better Business Bureau[۸] به نهاد عکاسی نیویورک امتیاز A می‌دهد.

منابع[ویرایش]

  1. "Camera News". Archived from the original on 19 February 2012. Retrieved 3 April 2022.
  2. "Elise Forrest Harleston". Archived from the original on May 27, 2010.
  3. "A Totem's Tale". November 11, 2008.
  4. Milne, Peter (December 15, 1922). "Motion Picture Directing: The Facts and Theories of the Newest Art". Falk Publishing Company.
  5. Photography, New York Institute of; Hoffman, Charles Wilbur (December 15, 1920). "A Condensed Course in Motion Picture Photography". New York Institute of Photography.
  6. "New York Institute of Photography Partners with Distance Education Russia to Create a Russian Language Version of its Photography Program". Photography Talk. 2 May 2012. Retrieved September 4, 2012.
  7. "Distance Education Accrediting Commission". Archived from the original on 2015-02-25. Retrieved 2015-02-25.
  8. "Distance Education Co. LLC | Better Business Bureau® Profile". www.bbb.org.