تکنو موبایل

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
تکنو موبایل
نوعشرکت تابعه
صنعتلوازم الکترونیک
بنا نهاده۲۰۰۶؛ ۱۸ سال پیش (۲۰۰۶-خطا: زمان نامعتبر}})
دفتر مرکزیهنگ کنگ
محدودهٔ فعالیتجهانی
افراد کلیدیجورج ژو (بنیانگذار)
محصولاتتلفن هوشمند، تبلت، لوازم جانبی
درآمدافزایش ۱ میلیارد  دلار آمریکا[۱]
مادرشرکت Transsion
وبگاه

تکنو موبایل شرکت سازنده تلفن همراه معروف به تکنو است که از سال ۲۰۰۶ شروع به فعالیت کرده‌است.

تأسیس[ویرایش]

TECNO Mobile، که در سال ۲۰۰۶ در هنگ‌کنگ، تأسیس شد، نخستین برند تلفن همراه Transsion Holdings است؛ این هلدینگ شرکت پیشرفته‌ای است که تحقیق، توسعه، تولید، فروش و خدمات محصولات ارتباط همراه را به صورت یکپارچه عرضه می‌کند. TECNO خود را متعهد به عرضه راهکارهای رضایت‌بخش در زمینه ارتباطات همراه به مصرف‌کنندگان می‌داند.

تأسیس اولین کارخانه[ویرایش]

اولین کارخانه در سال ۲۰۰۷ در شهر شنژن چین تأسیس شد. ظرفیت تولید سالانه این کارخانه به ۳ میلیون دستگاه تلفن همراه رسید. TECNO با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری و استخدام حرفه‌ای‌ترین استعدادها توانست به موفقیت تجاری خوبی دست یابد.

دربارهٔ تکنو موبایل[ویرایش]

TECNO به عنوان اولین عرضه‌کننده تلفن‌های همراه دوسیم‌کارت در آفریقا، خود را متعهد به ایجاد دگرگونی در فناوری‌های روز دنیا برای بازارهای نوظهور می‌داند و محصولات سفارشی و بومی خود را با شعار «تفکر در سطح جهانی، عمل در سطح بومی» عرضه می‌کند. TECNO حضور خود را در آفریقا، خاورمیانه، آسیای جنوب شرقی، آسیای جنوبی و آمریکای لاتین گسترش داده و محدوده جمعیتی تحت پوشش آن به ۴٫۲ میلیارد نفر رسیده‌است.

تمرکز بر آفریقا[ویرایش]

در سال ۲۰۰۸، شاهد تغییر جهت راهبردی TECNO به سمت تمرکز بر بازار آفریقا و شروع برندسازی TECNO بودیم. TECNO در تلاش برای عرضه محصولات سفارشی در بازارهای محلی و ارائه خدمات بهتر به مصرف‌کنندگان محلی، به برنامه‌ریزی و ساخت یک سیستم مدیریت برون‌مرزی برای پوشش دادن بازارهای آفریقای غربی و آفریقای شرقی پرداخت. TECNO با الهام گرفتن از نظرات مصرف‌کنندگان، اولین تلفن همراه چهار سیم کارت خود «4 Runner» را تولید کرد که در آفریقا موفقیت بزرگی به همراه داشت.

معرفی اولین تلفن همراه هوشمند[ویرایش]

TECNO در پاسخ به پیشرفت‌های فناوری و ارتقای نیازهای مصرف‌کنندگان، اولین تلفن هوشمند خود T1 را در سال ۲۰۱۲ رونمایی و تبلیغات و بازاریابی آن را در همان سال آغاز کرد. TECNO در کنار ساخت تلفن‌های هوشمند باکیفیت و معرفی سرگرمی‌های جذاب برای مصرف‌کنندگان، اولین فروشگاه انحصاری خود را در نیجریه برپا کرد و آخرین محصولات خود را در آنجا به نمایش گذاشت و خدمات ارتقا یافته خود را به مصرف‌کنندگان معرفی نمود. «TECNO غنا» در مراسم جوایز مخابراتی کشور غنا، که برای گرامیداشت رشد و موفقیت مستمر بازار ICT و تمرکز بر دست‌اندرکاران استثنایی و مبتکر این صنعت برگزار می‌شود، عنوان «شرکت تولید تلفن سال» را از آن خود کرد. حجم فروش سالانه TECNO در سال ۲۰۱۲ به حدود ۲۰ میلیون رسید.

همکاری با باشگاه منچستر سیتی[ویرایش]

TECNO به عنوان عرضه‌کننده رسمی تبلت و تلفن همراه وارد یک همکاری چندساله با باشگاه فوتبال منچستر سیتی شد. این همکاری گامی مهم در راهبرد جهانی TECNO به‌شمار می‌رود و جلوه‌گر آرمان این شرکت برای توسعه تأثیرگذارترین و محبوب‌ترین برند تلفن همراه در بازارهای نوظهور است. TECNO به خاطر همکاری با باشگاه موفق و مشهوری چون منچستر سیتی، بیش از پیش جایگاه خود را برای ارتباط با هواداران و مصرف‌کنندگان سراسر جهان، معرفی آخرین تولیدات خود و ارائه دلپذیرترین تجربه استفاده از تلفن همراه برای آنها تقویت نموده‌است.

منابع[ویرایش]

پیوند به بیرون[ویرایش]