تروبردز

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
تروبردز
کارگردانکوری فینلی
تهیه‌کنندهاندرو دانکن
کوین والش
نت فکسون
جیم رش
رایان استوول
نویسندهکوری فینلی
بازیگران
موسیقیاریک فریدلاندر
تدوین‌گرلوئیس فورد
شرکت
تولید
جون پیکچرز
بی استوری
توزیع‌کنندهفوکس فیچرز
تاریخ‌های انتشار
  • ۲۱ ژانویه ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-۰۱-۲۱)
  • ۹ مارس ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-0۳-۰۹) (ایالات متحده)
مدت زمان
۹۲ دقیقه[۱]
کشورایالات متحده
زبانانگلیسی
هزینهٔ فیلم۵ میلیون دلار
فروش گیشه۳ میلیون دلار

تروبردز یا اصیل‌ها[۲] (به انگلیسی: Thoroughbreds) یک فیلم کمدی سیاه مهیج آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی کوری فینلی است که نخستین تجربه کارگردانی وی نیز به‌شمار می‌رود. در این فیلم بازیگرانی همچون اولیویا کوک، آنیا تیلور-جوی، آنتون یلچین، پاول اسپارکس و فرانسی سوئیفت ایفای نقش می‌کنند.

داستان فیلم دربارهٔ دختری دبیرستانی به نام لی‌لی (تیلور-جوی) است که به همراه دوستش آماندا (کوک) سعی در کشتن پدرخوانده لی‌لی دارند و در این راه با یک دلال مواد مخدر ارتباط برقرار می‌کنند. نخستین نمایش اصیل‌ها در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۱۷، و در طی جشنواره فیلم ساندنس بود و سپس توسط فوکس فیچرز در ۹ مارس ۲۰۱۸ در ایالات متحده اکران شد. با وجود اینکه فیلم با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان همراه بود، اما تبدیل به بمب گیشه شد.

منابع[ویرایش]

  1. "Thoroughbred". Sundance Film Festival. Archived from the original on 16 اكتبر 2017. Retrieved December 15, 2016. {{cite web}}: Check date values in: |archive-date= (help)
  2. کیومرث وجدانی (۲۶ اسفند ۱۳۹۶). «نگاهی به فیلم‌های جشنواره فیلم لندن - ۲». ماهنامه سینمایی فیلم. دریافت‌شده در ۳۱ مارس ۲۰۱۸.

پیوند به بیرون[ویرایش]