برترین هیت‌ها: حق مخصوص من

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
بهترین آهنگ‌ها: میراث من
Image of a blond woman dressed in a black ensemble in front of a gray background. "Britney Spears Greatest Hits: My Prerogative" is written in white capital letters inside a white box.
آلبوم بهترین‌ها از
انتشار۳ نوامبر ۲۰۰۴ (۲۰۰۴-11-۰۳)
ضبطاوت ۱۹۹۷–مه ۲۰۰۴
مدت۶۰:۱۴
ناشرجایو
تهیه‌کننده
گاه‌نگاری بریتنی اسپیرز
داخل محدوده
(۲۰۰۳)
بهترین آهنگ‌ها: میراث من
(۲۰۰۴)
بریتنی و کوین: هرج و مرج
(۲۰۰۵)
تک‌آهنگ‌های بهترین آهنگ‌ها: میراث من
  1. «حق مخصوص من»
    تاریخ انتشار: ۲۱ سپتامبر ۲۰۰۴ (۲۰۰۴-09-۲۱)
  2. «کاری کن»
    تاریخ انتشار: ۱۴ فوریه ۲۰۰۵ (۲۰۰۵-02-۱۴)

میراث من (به انگلیسی: My Prerogative) اولین آلبوم بهترین آهنگ‌ها از خوانندهٔ آمریکایی بریتنی اسپیرز است که در ۱ نوامبر ۲۰۰۴ توسط جایو رکوردز منتشر شد. این مجموعه در دو قالب گوناگون یکی استاندارد و دیگری ویرایش محدود، وارد بازار شد. همچنین یک دی‌وی‌دی ویدئویی نیز با همین نام چندی بعد توسط بریتنی پخش شد. این مجموعه شامل سه آهنگ جدید به نام‌های «کاری کن» «حق مخصوص من» و «I've Just Begun Having My Fun» بود که در سال ۲۰۰۴ ضبط شد و بقیه آهنگ‌ها، ریمیکس‌هایی از آلبوم اول بریتنی که در سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ ضبط شد، بود. این مجموعه در ایرلند، ژاپن و چهارده کشور دیگر از جمله استرالیا، کانادا، آمریکا و سوئد در لیست ده مجموعه برتر قرار گرفت. نزدیک به پنج میلیون نسخه از این مجموعه در سراسر جهان به فروش رفت.

منابع[ویرایش]

مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا. «Greatest Hits: My Prerogative». در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی، بازبینی‌شده در ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰.