ایسان (مجموعه تلویزیونی)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
ایسان
پوستر مجموعه تلویزیونی ایسان
نام‌های دیگربادی از قصر
ژانردراما
تاریخی
نویسندهکیم یی یونگ
کارگردانلی بیونگ هون، کیم گیون هون
بازیگرانلی سئو جین
هان جی مین
کشور سازندهکره جنوبی
زبان اصلیزبان کره‌ای
شمار قسمت‌ها۷۷
تولید
تهیه‌کنندهٔ اجراییJo Joong-hyun
تهیه‌کنندهPark Chang-shik
مدتدوشنبه‌ها و سه شنبه‌ها ساعت21:55(KST)
تولیدکنندهKim Jong-hak Productions
پخش
شبکهٔ اصلیبنگاه پخش مونهوا
انتشار اولیه۱۷ سپتامبر ۲۰۰۷ (۲۰۰۷-09-۱۷) –
۱۶ ژوئن ۲۰۰۸ (۲۰۰۸-06-۱۶)
انتشار
پس ازکافه پرنس (مجموعه تلویزیونی)
پیش ازNight after Night
پیوندهای بیرونی
official MBC website

ایسان که با نام بادی از قصر نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه تلویزیونی تاریخی کره‌ای محصول سال ۲۰۰۷ است. مجموعه تلویزیونی ایسان در سال ۲۰۰۷ در جشنواره‌های آسیایی و خارجی مورد تقدیر قرار گرفت. کارگردان مجموعه تلویزیونی ایسان لی بیونگ هون می‌باشد.

داستان[ویرایش]

آغاز مجموعه تلویزیونی مراسم جشنی را نشان می‌دهد که گویا یکی از جشن‌های مهم دربار با حضور شاه، ملکه و دیگر درباریان است که ناگهان سربازان نمایش‌دهندهٔ تیراندازی، به سوی شاه و ملکه شلیک می‌کنند و با وجود روی دادن آشوب، شاه موفق به گریز می‌شود؛ ولی در حال گریز متوجه می‌شود که همه این اتفاق‌ها زیر سر پسرش بوده‌است. شاه سراسیمه از خواب بیدار می‌شود و تازه متوجه می‌شود که همهٔ این‌ها را خواب دیده … پدربزرگ ولیعهد، یئونگجو چوسان بیست و یکمین پادشاه چوسان همان یی گئوم فرزند دونگ یی می‌باشد در واقع ولیعهد نتیجه دونگ یی است.

امپراتور جوان پس از مرگ پدربزرگش به حکومت می‌رسد و در جریان حل مشکلات مردم با سختی‌های زیادی رو به رو می‌شود. او با دوست دوران کودکی‌اش که بانو سونگ نام دارد و اکنون بانوی نقاش خانه می‌باشد ازدواج می‌کند. آن‌ها زندگی خوبی با هم دارند و صاحب یک پسر می‌شوند. در ادامه مجموعه تلویزیونی شاهد این هستیم که بانو سونگ و پسرش هر دو به دلیل بیماری از بین می‌روند و …

بازیگران[ویرایش]

منابع[ویرایش]

پیوند به بیرون[ویرایش]