الگو:Di-no author-notice

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

مشکل مالک نگاره با پرونده:{{{1}}}[ویرایش]

Image Copyright problem

برای بارگذاری [[:پرونده:{{{1}}}]] از شما سپاسگزاریم. متوجه شدم که صفحهٔ توضیحات فعلی پرونده به طور دقیق مشخص نمی‌کند اثر متعلق به کیست. بنابراین وضعیت حق تکثیر مبهم باقی مانده‌است.

اگر خود شما این پرونده را ایجاد نکرده‌اید، باید مشخص کنید که حق مالکیت آن متعلق به کیست. اگر آن را از یک وبگاه بدست آورده‌اید، پس پیوند وبگاهی که از آن این پرونده گرفته شده‌است را بدهید و روشن کنید که آن وبگاه به چه شرطی اجازهٔ استفاده از محتویاتش را داده‌است. معمولا با این کار اطلاعات مورد نیاز برای پرونده فراهم شده‌است. البته اگر دارندهٔ حق تکثیر اثر جدای از وبگاه منتشر کنندهٔ آن است، آنگاه حق مالکیت خود وبگاه نیز باید بررسی شود.

اگر پرونده‌های دیگری را هم بارگذاری کرده‌اید، بررسی کنید ببینید که آیا منبع و برچسب مناسب آن‌ها را مشخص کرده‌اید یا خیر. شما می‌توانید فهرست پرونده‌هایی را که بارگذاری کرده‌اید در این پیوند داشته باشید.

با توجه به معیارهای حذف سریع، نگاره‌های بدون منبع یا بدون برچسب مناسب، یک هفته پس از خوردن برچسب، پاک خواهند شد. و اگر حق مالکیت نگاره به دست یک منبع غیر آزاد است، (با توجه به ویکی‌پدیا:استفاده منصفانه) آن نگاره ۴۸ ساعت پس از خوردن برچسب، پاک خواهد شد.

اگر پرونده پیشتر حذف شده‌است، همچنان می‌توانید درخواست دهید تا پرونده حذف نشود و فرصت دوباره بخواهید تا مشکل را حل کنید. در صورت داشتن هر ابهامی لطفا پرسش خود را در Media copyright questions page مطرح کنید. سپاس گزاریم.