اسپیل مگزین

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

اسپیل مگزین یک مجله اینترنتی کانادایی است که در میسیساگا، انتاریو واقع شده است. اخبار موسیقی، مصاحبه‌های گروه، بررسی آلبوم‌ها و بررسی کنسرت‌های زنده از هنرمندان مستقل و جریان اصلی را در ژانرها و مکان‌های مختلف منتشر می‌کند.[۱] همچنین نقدهای برگزیده فیلم و کتاب را ارائه می‌دهد.[۲]

این وب سایت در آوریل ۱۹۹۴ توسط آروین کاشیاپ که در آن زمان دی‌جی برای ایستگاه رادیویی دانشگاه تورنتو میسیساگا ، CFRE 91.9 FM بود، تأسیس شد. [۳] مجله اسپیل اولین شماره خود را در ۲۰ می ۱۹۹۴ به صورت دیجیتالی از طریق بی‌بی‌اس و از طریق یوزنت منتشر کرد. همچنین از طریق لیست پست‌سپاری و همچنین به صورت فیزیکی از طریق دورنگار و فلاپی‌دیسک توزیع شد. [۳] این نشریه به‌عنوان یک نشریه دیجیتال ماهانه ادامه یافت، [۴] تا اینکه در ۱۸ مارس ۱۹۹۹ به نام دامنه .com خود منتقل شد و در آن زمان به یک نشریه روزانه تبدیل شد.

منابع[ویرایش]

  1. Kashyap, Arvin. "About Us". The Spill Magazine (به انگلیسی). Archived from the original on December 6, 2020. Retrieved December 6, 2020.
  2. Kashyap, Arvin. "Books + Movies". The Spill Magazine (به انگلیسی). Archived from the original on December 6, 2020. Retrieved December 6, 2020.
  3. ۳٫۰ ۳٫۱
  4. Labovitz, John (October 9, 1995). "Very good list of 'Zines available on the internet". Totse (به انگلیسی). Archived from the original on August 9, 2022. Retrieved April 9, 2023.

پیوند به بیرون[ویرایش]