ارین هلند

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
ارین هالند
دارای عنوان نمایش زیبایی
Holland at Australian Fashion Week in 2021
زادهٔارین ویکتوریا هالند
۲۱ مارس ۱۹۸۹ ‏(۳۵ سال)
کایرنز، کوئینزلند شمالی، استرالیا
پیشهخواننده، مجری تلویزیون، مجری ورزشی، مدل، رقصنده و کارمند خیریه
قد۱٫۷۷ متر (۵ فوت ۱۰ اینچ)
رنگ موبلوند
رنگ چشمآبی/سبز
عنوان(ها)
Major
مسابقه (ها)
همسرBen Cutting[۱]

ارین ویکتوریا هالند (زادهٔ ۲۱ مارس ۱۹۸۹) خواننده، مجری تلویزیون، مجری ورزشی، مدل، رقصنده و کارمند خیریه استرالیایی است. او همچنین به عنوان مجری ورزشی در سوپر لیگ پاکستان حضور داشته‌است و مسابقات را در زمین و همچنین مراسم پس از بازی را پوشش می‌دهد.[۲] او با بازیکن کریکت استرالیایی بن کاتینگ ازدواج کرده‌است،[۳]

ارین در کایرنز، کوئینزلند شمالی از پدر و مادری به نام تریش و مارک هالند به دنیا آمد. عشق او به موسیقی از ۳ سالگی شروع شد. از همان ابتدا، او به عنوان یک خواننده کلاسیک، تئاتر موزیکال و جاز آموزش دید، کلارینت و ساکسیفون می نواخت و تئوری موسیقی را مطالعه کرد، با آرزوی اینکه روزی به عنوان یک بانوی برجسته در برادوی بازی کند. ارین از ۴ سالگی در موسیقی جاز و تپ رقص آموزش دید و در آزمون‌های پیشرفته RAD افتخارات را دریافت کرد. او در طول تحصیل در ارکسترها، گروه‌های بزرگ، گروه‌های کر، گروه‌های بادی و بسیاری از تئاترهای موزیکال اجرا کرد.

منابع[ویرایش]

  1. Sydney Opera Singer Erin Holland Takes Miss World Australia TitleThe Daily Telegraph بایگانی‌شده در ۱۱ ژوئن ۲۰۱۶ توسط Wayback Machine
  2. "Why Pakistan's love for Erin Holland isn't one-sided affair". The Express Tribune (به انگلیسی). 2022-02-09. Retrieved 2022-02-22.
  3. "Ben Cutting marries his long time girlfriend and cricket presenter Erin Holland". CricTracker (به انگلیسی). 2021-02-14. Archived from the original on 2021-02-15. Retrieved 2022-03-18.