ارتش‌های فرازمینی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
ارتش‌های فرازمینی
توسعه‌دهنده(ها)راسپینا
موتورUnreal Development Kit
سکو(ها)مایکروسافت ویندوز
تاریخ(های) انتشارشهریور ۱۳۹۴ و ۲۰۱۶ (نسخه استیم)
ژانر(ها)تیراندازی اول شخص
حالت(ها)تک‌نفره، چندنفره
رسانهاستیم و هیولا

ارتش‌های فرازمینی (به انگلیسی: Extraterrestrial Armies) مخفف‌شده به‌صورت E.T. Armies یک بازی تیراندازی اول شخص است که توسط استدیو ایرانی راسپینا منتشر شده است.

داستان بازی در آینده‌ای دور که با یک اتمسفر و داستان علمی تخیلی اتفاق می‌افتد که روایت‌گر جنگ‌های بشریت بر سر کمبود انرژی است. این بازی توانست در سال ۲۰۱۳ به عنوان بهترین بازی مستقل سال را توسط سایت IndieDB کسب کند و در چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه ای تهران نیز برنده غزال زرین بهترین بازی اکشن و غزال زرین دستاورد فنی بشود و همچنین تاکنون بعنوان بهترین بازی ایرانی در مقایسه با دیگر آثار داخلی می‌باشد. این بازی هم‌اکنون در فروشگاه هیولا و استیم در دسترس است.

داستان[ویرایش]

داستان بازی در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد و روایتگر جنگهای بشریت بر سر بزرگترین دغدغه خود خواهد بود؛ «انرژی»

آن هنگام که زمین ویران شده از جنگ به ناچار به فراموشی سپرده می‌شود تا سیطرهٔ حیات به مرزهایی فراتر گسترش یافته و منابع انرژی جدید تقدیری دیگر را رقم زند. اما سرنوشت طردشدگان فرار از نابودی شد. آنها که از ترک زمین بازماندند و زمینیان طردشان کردند، اتحادی تشکیل داده و بقای خود را در تصاحب انرژی قدرتها جستجو می‌کنند.[۱]

توسعه[ویرایش]

مراحل تولید بازی «ارتش‌های فرازمینی» از دی ماه سال ۱۳۹۰ و با نسخهٔ رایگان موتور بازی سازی Unreal Engine 3 ملقب به "Unreal Development Kit" (مخفف:UDK) آغاز شد.

مقالات مرتبط[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. «ارتش‌های فرازمینی - اطلاعات». دریافت‌شده در ۹ سپتامبر ۲۰۱۵.

پیوند به بیرون[ویرایش]