مارتا هانت

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
مارتا هانت
زادهٔ۲۷ آوریل ۱۹۸۹ ‏(۳۴ سال)
ویلسن، کارولینای شمالی، آمریکا
پیشهمدل
سال‌های فعالیت۲۰۰۷–تاکنون
اطلاعات مدلینگ
رنگ موبلوند
رنگ چشمآبی
بنگاهآی‌ام‌جی مادلز

مارتا هانت (به انگلیسی: Martha Hunt) (زاده ۲۷ آوریل ۱۹۸۹) مدل آمریکایی است. از سال ۲۰۱۵ یکی از فرشتگان ویکتوریا سکرت است.

اوایل حرفه[ویرایش]

هانت توسط یک عکاس در شارلوت، کارولینای شمالی کشف شد. او به دلیل حرفه اش به نیویورک نقل مکان کرد و با IMG قرارداد امضاء کرد. اولین نمایش خود را در سال ۲۰۰۷ در هفته مد پاریس اجرا کرد و پس از آن در سال ۲۰۰۹ بر روی مجلات Vogue و GQ ظاهر شد.

حرفه مد[ویرایش]

مارتا در بیش از ۱۸۰ فشن شو حضور داشته‌است و در سال ۲۰۱۲ در مجله Elle و برای تقویم ویدئوی ویدئویی مجله LOVE 2012 انتخاب شد. در سال ۲۰۱۳ در آگهی‌های بازرگانی مشهوری ظاهر شد. او در اوایل سال ۲۰۱۳ در فهرست ویکتوریا معرفی شد و اولین نمایش ویکتوریا سکرت را در سال ۲۰۱۳ راه اندازی کرد. در سال ۲۰۱۴ او رسماً عضوی از مدلهای ویکتوریا سکرت شد و در سال ۲۰۱۵، تبدیل به یک فرشته شد.

زندگی شخصی[ویرایش]

هانت دارای اسکولیوز است ، او در این باره میگوید : «زخم ها منحصر به فرد زیبا هستند، و آنها یک داستان پیروزی در مورد شما می گویند. من یک دور کمر پشت خودم و یک شکم کمر راست دارم.» مارتا دوست صمیمی تیلور سویفت است و در موزیک ویدیو «Bad blood» او حضور داشته است .[نیازمند منبع]

منابع[ویرایش]

  1. خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام IMG وارد نشده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).

پیوند به بیرون[ویرایش]