۲ دختر ۱ فنجان

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
۲ دختر ۱ فنجان
DVD cover
کارگردانMarco Antônio Fiorito (as Marco Villanova)
تهیه‌کنندهMFX Media
بازیگرانKarla, Latifa
موسیقیHervé Roy
فیلم‌بردارRoger Wu
شرکت
تولید
MFX Video
توزیع‌کنندهMarco Fiorito
تاریخ‌های انتشار
۵ ژانویه، ۲۰۰۷
مدت زمان
۶۲ دقیقه
کشوربرزیل

۲ دختر ۱ فنجان (به انگلیسی: 2‎ Girls 1 Cup) نام غیررسمی فیلم تریلری است که برای فیلم پورنوی فاحشه‌های گرسنه محصول سال ۲۰۰۷ برزیل ساخته شده‌بود. این فیلم تبلیغی ۱ دقیقه‌ای با موضوع مدفوع‌خواهی دو زن همجنسگرا را در حال انجام سکس فتیش نشان می‌داد که ابتدا در یک لیوان مدفوع می‌کردند، سپس ظاهراً محتویات لیوان را می‌خوردند و در پایان هرآن‌چه را که خورده بودند در دهان دیگری استفراغ می‌کردند. روی این تصاویر قطعه موسیقی‌ای مربوط به فیلم هذیان عظمت با نام «تم عشاق» پخش می‌شد.

این فیلم کوتاه تبدیل به یک میم اینترنتی بسیار معروف شد و باعث بروز بحث و گفتگوهای فراوان در فروم‌های اینترنتی و میان وبلاگنویسان شد. حوالی اکتبر ۲۰۰۷ ویدئوهای فراوانی به وبگاه‌های ویدئویی مانند یوتیوب پست می‌شد که در آن‌ها عکس‌العمل بینندگان تریلر ۲ دختر ۱ فنجان پس از تماشای آن نمایش داده می‌شد.

فیلم فاحشه‌های گرسنه محصولی از شرکت «اِم‌اِف‌ایکس ویدئو» متعلق به مارکو فیوریتو تهیه‌کنندهٔ برزیلی فیلم‌های پورنو است. فیوریتو در اصل در زمینهٔ ویدئوهای فوت‌فتیش فعالیت می‌کرد و بعداً به موضوع مدفوع‌خواهی روی‌آورد او بعداً عنوان کرد به جای مدفوع از شکلات استفاده کرده.

منابع[ویرایش]