پینوکیو (مجموعه تلویزیونی ۲۰۱۴)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
پینوکیو
پوستر رسمی پینوکیو
ژانرعاشقانه
درام
کمدی
خانوادگی
نویسندهپارک هیون
کارگردانجو سو وو
شین سونگ وو
بازیگرانلی جونگ سوک
پارک شین-هه
کیم یانگ-کوانگ
لی یو بی
آهنگ آغاز"Non-Fiction" by Every Single Day
کشور سازندهکره جنوبی
زبان اصلیکره ای
شمار قسمت‌ها۲۰
تولید
تهیه‌کنندهٔ اجراییچوی مون سوک
تهیه‌کنندهپارک چانگ یونگ
مکان تولیدکره جنوبی
مدتچهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۲۱:۵۵
تولیدکنندهiHQ
پخش
شبکهٔ اصلیاس‌بی‌اس
فرمت تصویر۱۰۸۰آی (تلویزیون وضوح‌بالا)
انتشار اولیه۱۲ نوامبر ۲۰۱۴ (۲۰۱۴-۱۱-۱۲) –
۱۵ ژانویه ۲۰۱۵
انتشار
پس ازMy Lovely Girl
پیش ازهاید، جکیل و من
پیوندهای بیرونی
وبگاه

پینوکیو به (به انگلیسی: Pinocchio) سریالی ۲۰ قسمتی سال ۲۰۱۵–۲۰۱۴ محصول کشور کره جنوبی می‌باشد؛ که از شبکه SBS پخش شد. این سریال بیش از ۸ جایزه را از آن خود کرد و در چین، تایلند، ژاپن و سایر کشورها پخش شد و ریتینگ بالایی نسبت به دیگر سریال‌ها داشت.

خلاصه داستان[ویرایش]

در سال ۲۰۰۰ کی‌ها میونگ با خانواده اش زندگی خوبی داشتند. پدر او کی هو سانگ کارمند ادارهٔ آتش‌نشانی در حال انجام وظیفه به همراه ۹ تن از همکارانش کشته می‌شود؛ و خبرنگاران وی را که کاپیتان این گروه آتشنشانی بود را مقصر جلوه می‌دهد. اینگونه می‌شود که کی‌ها میونگ و برادر بزرگترش کی جه میونگ با مرگ مادرشان از هم جدا می‌شوند.

حال پیرمردی به نام چوی گونگ پیل که آلزایمر دارد، هامیونگ را به عنوان پسر خودش چوی دال پو که چهل سال پیش در دریا غرق شده می‌پذیرد و زندگی می‌کنند. داستان از اینجا شروع می‌شود که شوهر مطلقهٔ سونگ چا اوک (گزارشگری که کی هو سانگ را مقصر جلوه می‌دهد) و دخترش چوی این‌ها برای زندگی به خانه پدری شان یعنی همان خانه‌ای که دال پو زندگی می‌کند می‌روند.

سال ۲۰۰۷ دال پو و این‌ها در یک مدرسه به عنوان عمو و برادرزاده درس می‌خوانند؛ و هامیونگ ( که با نام دال پو زندگی میکند) با وجود نفرت از مادر این ها؛ به او علاقه‌مند می‌شود؛ دال پو ( همون هامیونگ) برای انتقام مرگ پدرش گزارشگر می‌شود. و این‌ها که سال‌ها رؤیای گزارشگر شدن را در سر می‌پروراند ولی به دلیل سندروم پینوکیو (سندرومی غیرواقعی در سریال که شخص بعد از دروغ گفتن دچار سکسکه می‌شود) او را نمی‌پذیرفتند؛ ولی با کمک کی‌ها میونگ بالاخره موفق می‌شود در این راه قدم بگذارد. و داستان عشقی آن‌ها در سال۲۰۱۳ شکل میگرد و…

بازیگران اصلی[ویرایش]

بازیگران مکمل
  • لی پیل مو در نقش هوانگ گیو دونگ (کاپیتان خبرگزاری YJN)

منابع[ویرایش]

پیوند به بیرون[ویرایش]