احسان خواجه‌امیری: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
خط ۴۳: خط ۴۳:
== تک آهنگ‌ها ==
== تک آهنگ‌ها ==


* [[امشب شب مهتابه (فیلم)]]
امشب شب مهتابه1 (فیلم)
امشب شب مهتابه2 (فیلم)
* [[میوه ممنوعه (سریال)]]
میوه ممنوعه (سریال)
* [[مژده بده]]
مژده بده
* [[مثل هیچکس (سریال)]]
مثل هیچکس (تیتراژ آغازین)
مثل هیچکس (تیتراژ پایانی)
تیتراژ سریال از نفس افتاده
تیتراژ سریال لبه تاریکی
تیتراژ سریال زیرزمین
حلقه شادی
بم
هر چه دارم از تو دارم
میشه
صمیمانه
شقایق
عاشقم من
گوشه تنهایی
منم میشم مثل خودت
شکوه (=shekveh)
جوان
دوستی (از ترانه های قدیمی پدرش)
خاتون
بهاره


== منابع ==
== منابع ==

نسخهٔ ‏۱۷ ژوئیهٔ ۲۰۱۰، ساعت ۱۱:۴۶

احسان خواجه‌امیری
زاده۷ آبان ۱۳۶۳
۲۹ اکتبر ۱۹۸۴
ژانرموسیقی پاپ
ساز(ها)ویولن
سال‌های فعالیت۱۳۸۰ تا کنون
وبگاه

احسان خواجه‌امیری (زاده ۷ آبان ۱۳۶۳)، از خوانندگان پاپ ایرانی است. وی فرزند ایرج خواننده قدیمی موسیقی سنتی ایران و فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی است.

زندگی

احسان خواجه امیری در ۷ آبان ماه سال ۱۳۶۳ در خانواده‌ای هنرمند به دنیا آمد. پدرش ایرج از سر آمدان موسیقی سنتی و آواز بود که بر شکوفایی و پرورش احسان تاثیر بسزایی داشته است. احسان از شش سالگی با نوازندگی ویولن آشنا شد و آواز را نزد پدرش آموخت.او با اجرای ترانه «جان بابا» همراه با پدر خود وارد دنیای موسیقی شد.او در سال ۱۳۸۰ در سن ۱۷ سالگی اولین آلبوم خود به همراهی پدرش را با نام من و بابام منتشر کرد.

احسان با اجرای ترانه «هرچی آرزوی خوبه» در زمستان ۱۳۸۳ در میان مردم شناخته شد ، در پی آن راه یافتن احسان به صدا و سیمای ایران او را به خواننده‌ای مطرح در ایران تبدیل کرد. احسان دومین آلبوم خود با نام برای آخرین بار را که ترانه «هرچی آرزوی خوبه» یکی از ترانه‌های آن بود ، در سال ۱۳۸۴ به بازار عرضه کرد. وی تاکنون چهار آلبوم منتشر کرده است که آخرین آن با نام فصل تازه در بهمن ماه۱۳۸۷ منتشر شده است.

آلبوم‌ها

تک آهنگ‌ها

امشب شب مهتابه1 (فیلم) امشب شب مهتابه2 (فیلم) میوه ممنوعه (سریال) مژده بده مثل هیچکس (تیتراژ آغازین) مثل هیچکس (تیتراژ پایانی) تیتراژ سریال از نفس افتاده تیتراژ سریال لبه تاریکی تیتراژ سریال زیرزمین حلقه شادی بم هر چه دارم از تو دارم میشه صمیمانه شقایق عاشقم من گوشه تنهایی منم میشم مثل خودت شکوه (=shekveh) جوان دوستی (از ترانه های قدیمی پدرش) خاتون بهاره

منابع

  • «بیوگرافی احسان خواجه امیری».

پیوند به بیرون