عنکبوت (فیلم ۱۳۹۸): تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
InternetArchiveBot (بحث | مشارکت‌ها)
نجات ۰ منبع و علامت‌زدن ۱ به‌عنوان مرده.) #IABot (v2.0.8.1
←‏top: اشتباهات اصلاح شد, دستور زبان اصلاح شد
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از برنامهٔ همراه ویرایش با برنامهٔ اندروید
خط ۲۵: خط ۲۵:
|}}
|}}


'''''عنکبوت''''' یک فیلم سینمایی ایرانی به کارگردانی [[ابراهیم ایرج‌زاد]]، نویسندگی [[اکتای براهنی]] و تهیه‌کنندگی [[جواد نوروزبیگی]] محصول سال ۱۳۹۸ است. داستان این فیلم درمورد قاتل سریالی ایرانی [[سعید حنایی]] است که ملقب به قاتل عنکبوتی بود.
'''''عنکبوت''''' یک فیلم سینمایی ایرانی به کارگردانی [[ابراهیم ایرج‌زاد]]، نویسندگی [[اکتای براهنی]] و تهیه‌کنندگی [[جواد نوروزبیگی]] محصول سال ۱۳۹۸ است. داستان این فیلم در مورد قاتل سریالی ایرانی [[سعید حنایی]] است که ملقب به قاتل عنکبوتی بود.


''عنکبوت'' در نخستین حضور جهانی‌اش از تاریخ ۱۶ تا ۲۵ مهرماه در فستیوال بوسان به نمایش درآمد و همزمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری این جشنواره، [https://media.khabaronline.ir/d/2020/10/02/4/5468462.jpg پوستر بین المللی فیلم] با طراحی محمدحسین هوشمندی رونمایی شد.
''عنکبوت'' در نخستین حضور جهانی‌اش از تاریخ ۱۶ تا ۲۵ مهرماه در جشنوارهٔ بوسان به نمایش درآمد و همزمان با نزدیک‌شدن به زمان برگزاری این جشنواره، [https://media.khabaronline.ir/d/2020/10/02/4/5468462.jpg پوستر بین‌المللی فیلم] با طراحی محمدحسین هوشمندی رونمایی شد.


== منابع ==
== منابع ==

نسخهٔ ‏۱۴ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۲:۴۷

عنکبوت
کارگردانابراهیم ایرج‌زاد
تهیه‌کنندهجواد نوروزبیگی
نویسندهاکتای براهنی
بازیگرانمحسن تنابنده
ساره بیات
شیرین یزدان‌بخش
ماهور الوند
مینا ساداتی
گلنوش قهرمانی
علی باقری
مهدی حسینی‌نیا
حمیدرضا هدایتی راد
جواد یحیوی
مهدخت مولایی
سحر عبدالهی
نیوشا علیپور
یوسف خسروی
حمید حاجی‌محمدزاده
میثم دامن‌زه
داوود ذاکری
فرید سجادی حسینی
موسیقیحامد ثابت
فیلم‌بردارمحمود کلاری
تدوین‌گرسهراب خسروی
کشورایران
زبانفارسی

عنکبوت یک فیلم سینمایی ایرانی به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد، نویسندگی اکتای براهنی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۳۹۸ است. داستان این فیلم در مورد قاتل سریالی ایرانی سعید حنایی است که ملقب به قاتل عنکبوتی بود.

عنکبوت در نخستین حضور جهانی‌اش از تاریخ ۱۶ تا ۲۵ مهرماه در جشنوارهٔ بوسان به نمایش درآمد و همزمان با نزدیک‌شدن به زمان برگزاری این جشنواره، پوستر بین‌المللی فیلم با طراحی محمدحسین هوشمندی رونمایی شد.

منابع

پیوند به بیرون