مردی برمی‌خیزد: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
جز Hakimehsasani صفحهٔ قهرمان محلی (فیلم) را به مردی برمی‌خیزد منتقل کرد: عنوان فیلم تغییر کرده است
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب‌ها: برگردانده‌شده ویرایشگر دیداری ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه ویرایش پیشرفتهٔ همراه
خط ۱: خط ۱:
{{Infobox film
{{Infobox film
| name = مردی برمی‌خیزد
| name = قهرمان محلی {{سخ}} A Man Will Rise
| image = File:A_Man_Will_Rise.jpg
| image = File:A_Man_Will_Rise.jpg
| caption = تونی جا و لاندگرین در نمایی از فیلم
| caption = تونی جا و لاندگرین در نمایی از فیلم
خط ۱۴: خط ۱۴:
| cinematography =
| cinematography =
| editing =
| editing =
| studio = [[سهامونگکل فیلم اینترنشنال]]
| studio = فيلم بين المللي سحامونکول{{سخ}}نیامیشن فیلم
| distributor =
| distributor =
| released = تاخیر به طور نامحدود
| released = تاخیر به طور نامحدود
خط ۲۲: خط ۲۲:
| budget = نا مشخص
| budget = نا مشخص
}}
}}
'''''مردی برمی‌خیزد''''' {{به انگلیسی|A Man Will Rise}} یک فیلم سینمایی در ژانر [[فیلم اکشن]] و [[وسترن]] است.
'''''مردی برمی‌خیزد''''' {{به انگلیسی|A Man Will Rise}} یک فیلم کمدی و [[وسترن]] ناتمام تایلندی به کارگردانی تونی جا و ویتیانان رجانپانیچ با بازی [[تونی جا]] و [[دولف لاندگرن]] است. <ref name="AMWRiseLundgren" />
در این فیلم دو ستاره ی معروف [[دولف لاندگرن]] و [[تونی جا]] بازی می کنند.


==خلاصه داستان فیلم==
==خلاصه داستان فیلم==
داستان فیلم مربوط به سال ۱۹۵۰ در کشور [[تایلند]] می‌باشد. که یک گانکستر محلی را به اشغال خود در آورده است. وقتی یک مرد جوان با کار های ظالمانه او مخالفت می کند، [[گانگستر]] یک گروه را استخدام می‌کند تا آن مخالف را نابود کند. <ref name="UNIJaaLawsuit">Zahra, Nageen. [http://segmentnext.com/2015/03/28/furious-7-tony-jaas-contract-delays-premiere-thailand/ "Fast and Furious 7: Tony Jaa's Contract Delays Premiere in Thailand"], ''www.segmentnext.com'', published April, 2015. Retrieved 09-05-2015.</ref><ref name="TJAALawSuit" /><ref name="VarietyJaaAMWR" />
داستان فیلم مربوط به سال ۱۹۵۰ در کشور [[تایلند]] می باشد.

که یک گانکستر محلی را به اشغال خود در آورده است. وقتی یک مرد جوان با کار های ظالمانه او مخالفت می کند، [[گانگستر]] یک گروه را استخدام میکند تا آن مخالف را نابود کند.


==نکات فیلم==
==نکات فیلم==
در ژانویه ۲۰۱۳ پیش تولید فیلم آغاز شد. در ابتدا قرار بود که [[ژان کلود ون دام]] در کنار [[تونی جا]] بازی کند، ولی در آخر [[دولف لاندگرن]] جایگزین ژان کلود ون وادم شد. و در آوریل ۲۰۱۳ فیلمبرداری آغاز شد ولی بعد از سه ماه کار به طور ناگهانی فیلمبرداری متوف شد. به دلیل مسائل مالی شرکت فیلمساز ( فيلم بين المللي سحامونکول ) و این فیلم هنوز کامل نشده است.
در ژانویه ۲۰۱۳ پیش تولید فیلم آغاز شد. در ابتدا قرار بود که [[ژان کلود ون دام]] در کنار [[تونی جا]] بازی کند، ولی به دلیل حضور در فیلم [[گرمای کشنده]]، [[دولف لاندگرن]] جایگزین ژان کلود ون وادم شد. و در آوریل ۲۰۱۳ فیلمبرداری آغاز شد ولی بعد از سه ماه کار به طور ناگهانی فیلمبرداری متوف شد. به دلیل مسائل مالی شرکت فیلمساز ([[سهامونگکل فیلم اینترنشنال]]) و این فیلم هنوز کامل نشده است.

== تولید و انتشار ==
فیلمبرداری در آوریل ۲۰۱۳ آغاز شد. تونی جا در همان ماه به عنوان کارگردان مشترک اعلام شد. پس از سه ماه فیلمبرداری ، تولید تنها با ۲۰٪ فیلم به طور ناگهانی متوقف شد. فیلم [[سهامونگکل فیلم اینترنشنال]] در سپتامبر ۲۰۱۳ حدود ۵۰ میلیون دلار علیه تونی جا شکایت کرد و مدعی شد که تونی جا با پذیرش نقشی در فیلم [[خشمگین ۷]] قراردادش را نقض کرده است. اگرچه این دعوی در ژوئیه ۲۰۱۵ کنار گذاشته شد، اما هنوز فیلم ناتمام مانده است. در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تکمیل این فیلم وجود ندارد.


== منابع ==
== منابع ==
{{پانویس}}
https://web.archive.org/web/20160304074005/http://twitchfilm.com/2013/04/dolph-lundgren-and-tony-jaa-star-in-a-man-will-rise.html/
== پیوند به بیرون ==

{{IMDb title|2836208}}
http://news.asiaone.com/news/showbiz/thai-actor-tony-jaa-talks-about-making-movies-hollywood-and-kong
<br />{{پانویس}}

{{فیلم-خرد}}
{{فیلم-خرد}}



نسخهٔ ‏۲۱ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۱۰

مردی برمی‌خیزد
تونی جا و لاندگرین در نمایی از فیلم
کارگردانتونی جا
ویتیانان رجانپانیچ
تهیه‌کنندهجالالک اسمالون
نویسندهدیوید اندرسون
گیب برنشتاین
بازیگران
شرکت
تولید
تاریخ‌های انتشار
تاخیر به طور نامحدود
مدت زمان
نا مشخص
کشورتایلند
زبانانگلیسی
هزینهٔ فیلمنا مشخص

مردی برمی‌خیزد (به انگلیسی: A Man Will Rise) یک فیلم کمدی و وسترن ناتمام تایلندی به کارگردانی تونی جا و ویتیانان رجانپانیچ با بازی تونی جا و دولف لاندگرن است. [۱]

خلاصه داستان فیلم

داستان فیلم مربوط به سال ۱۹۵۰ در کشور تایلند می‌باشد. که یک گانکستر محلی را به اشغال خود در آورده است. وقتی یک مرد جوان با کار های ظالمانه او مخالفت می کند، گانگستر یک گروه را استخدام می‌کند تا آن مخالف را نابود کند. [۲][۳][۴]

نکات فیلم

در ژانویه ۲۰۱۳ پیش تولید فیلم آغاز شد. در ابتدا قرار بود که ژان کلود ون دام در کنار تونی جا بازی کند، ولی به دلیل حضور در فیلم گرمای کشنده، دولف لاندگرن جایگزین ژان کلود ون وادم شد. و در آوریل ۲۰۱۳ فیلمبرداری آغاز شد ولی بعد از سه ماه کار به طور ناگهانی فیلمبرداری متوف شد. به دلیل مسائل مالی شرکت فیلمساز (سهامونگکل فیلم اینترنشنال) و این فیلم هنوز کامل نشده است.

تولید و انتشار

فیلمبرداری در آوریل ۲۰۱۳ آغاز شد. تونی جا در همان ماه به عنوان کارگردان مشترک اعلام شد. پس از سه ماه فیلمبرداری ، تولید تنها با ۲۰٪ فیلم به طور ناگهانی متوقف شد. فیلم سهامونگکل فیلم اینترنشنال در سپتامبر ۲۰۱۳ حدود ۵۰ میلیون دلار علیه تونی جا شکایت کرد و مدعی شد که تونی جا با پذیرش نقشی در فیلم خشمگین ۷ قراردادش را نقض کرده است. اگرچه این دعوی در ژوئیه ۲۰۱۵ کنار گذاشته شد، اما هنوز فیلم ناتمام مانده است. در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تکمیل این فیلم وجود ندارد.

منابع

  1. خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام AMWRiseLundgren وارد نشده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).
  2. Zahra, Nageen. "Fast and Furious 7: Tony Jaa's Contract Delays Premiere in Thailand", www.segmentnext.com, published April, 2015. Retrieved 09-05-2015.
  3. خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام TJAALawSuit وارد نشده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).
  4. خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام VarietyJaaAMWR وارد نشده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).

پیوند به بیرون

مردی برمی‌خیزد در بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها (IMDb)