تاجیک‌های پاکستان: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
صفحه‌ای تازه حاوی «تاجیک‌های پاکستان گروهی از مردمی ایرانی‌تبار هستند...» ایجاد کرد
 
ابرابزار
خط ۱: خط ۱:
تاجیک‌های پاکستان گروهی از [[مردمان ایرانی‌تبار|مردمی ایرانی‌تبار]] هستند که در خاک [[پاکستان]] زندگی می‌کنند و از نژاد [[تاجیک]] هستند. براساس آمار رسمی پاکستان در سال 2005، حداقل 7.3٪ از کل افغان‌های مقیم پاکستان یا تقریباً 221،000 نفر تاجیک هستند. برخی از تاجیک‌های پاکستان مهاجرانی از [[سین‌کیانگ]] چین هستند که در مناطق شمالی پاکستان مستقر شده‌اند.
تاجیک‌های پاکستان گروهی از [[مردمان ایرانی‌تبار|مردمی ایرانی‌تبار]] هستند که در خاک [[پاکستان]] زندگی می‌کنند و از نژاد [[تاجیک]] هستند. براساس آمار رسمی پاکستان در سال ۲۰۰۵، حداقل ۷٫۳٪ از کل افغان‌های مقیم پاکستان یا تقریباً ۲۲۱٬۰۰۰ نفر تاجیک هستند. برخی از تاجیک‌های پاکستان مهاجرانی از [[سین‌کیانگ]] چین هستند که در مناطق شمالی پاکستان مستقر شده‌اند.

نسخهٔ ‏۲۶ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۲:۵۰

تاجیک‌های پاکستان گروهی از مردمی ایرانی‌تبار هستند که در خاک پاکستان زندگی می‌کنند و از نژاد تاجیک هستند. براساس آمار رسمی پاکستان در سال ۲۰۰۵، حداقل ۷٫۳٪ از کل افغان‌های مقیم پاکستان یا تقریباً ۲۲۱٬۰۰۰ نفر تاجیک هستند. برخی از تاجیک‌های پاکستان مهاجرانی از سین‌کیانگ چین هستند که در مناطق شمالی پاکستان مستقر شده‌اند.