دومی‌ها (فیلم): تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Ormazda (بحث | مشارکت‌ها)
ابرابزار، اصلاح املا، اصلاح سجاوندی، اصلاح ارقام، اصلاح نویسه، اصلاح فاصلهٔ مجازی، اصلاح نویسه‌های عربی
 
Ormazda (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۲۷: خط ۲۷:
| جایزه‌ها =
| جایزه‌ها =
}}
}}
'''دومی‌ها ''' محصول ۱۹۶۶ آمریکا و در ژانر [[علمی–تخیلی]] و [[فیلم درام|درام]] به کارگردانی [[جان فرانکن هایمر]] و بازیگری [[راک هادسن]] می‌باشد. فیلمنامه فیلم توسط لویس جان کارلینو و براساس کتاب دیوید الی به همین نام نوشته شده است. فیلم به جشنواره کن ۱۹۶۶ رسید و توسط [[پارامونت پیکچرز]] پخش شد. فیلمبرداری فیلم توسط [[جیمز وانگ هو]] نامزد [[جایزه اسکار]] شد.
'''دومی‌ها ''' محصول ۱۹۶۶ آمریکا و فیلمی در ژانر [[علمی–تخیلی]] و [[فیلم درام|درام]] به کارگردانی [[جان فرانکن هایمر]] و بازیگری [[راک هادسن]] می‌باشد. فیلمنامه فیلم توسط لویس جان کارلینو و براساس کتاب دیوید الی به همین نام نوشته شده است. فیلم به جشنواره کن ۱۹۶۶ رسید و توسط [[پارامونت پیکچرز]] پخش شد. فیلمبرداری فیلم توسط [[جیمز وانگ هو]] نامزد [[جایزه اسکار]] شد.


== داستان فیلم ==
== داستان فیلم ==
خلاصهٔ داستان: آرتور همیلتون پیرمردی ست که از زندگی کنونی اش خسته شده. روزی دوست قدیمی اش که گمان می‌بُرد، مُرده، به او زنگ می‌زند و ادعا می‌کند زنده است و آدرس شرکتی را به او می‌دهد که آرتور می‌تواند در آنجا چهره اش را تغییر بدهد و هویت دیگری پیدا کند<ref>[http://www.cinemaeman.com/346-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85%D9%90-%D8%AF%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%87%D8%A7-seconds/| تارنمای سینما من]</ref> .
آرتور همیلتون پیرمردی است که از زندگی کنونی اش خسته شده. روزی دوست قدیمی اش که گمان می‌بُرد، مُرده، به او زنگ می‌زند و ادعا می‌کند زنده است و آدرس شرکتی را به او می‌دهد که آرتور می‌تواند در آنجا چهره اش را تغییر بدهد و هویت دیگری پیدا کند<ref>[http://www.cinemaeman.com/346-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85%D9%90-%D8%AF%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%87%D8%A7-seconds/| تارنمای سینما من]</ref> .


== جستارهای وابسته ==
== جستارهای وابسته ==

نسخهٔ ‏۱۶ سپتامبر ۲۰۱۴، ساعت ۱۲:۴۲

دومی‌ها
کارگردانجان فرانکن هایمر
تهیه‌کنندهادوارد لویس
نویسندهلویس جان کارلینو
بازیگرانراک هادسن
سالومه جنز
جان رندولف
موسیقیجری گلدسمیت
فیلم‌بردارجیمز وانگ هو
تدوین‌گرفریس وبستر
توزیع‌کنندهپارامونت پیکچرز
تاریخ‌های انتشار
۵ اکتبر ۱۹۶۶
مدت زمان
۱۰۰ دقیقه
کشورایالات متحده
زبانانگلیسی

دومی‌ها محصول ۱۹۶۶ آمریکا و فیلمی در ژانر علمی–تخیلی و درام به کارگردانی جان فرانکن هایمر و بازیگری راک هادسن می‌باشد. فیلمنامه فیلم توسط لویس جان کارلینو و براساس کتاب دیوید الی به همین نام نوشته شده است. فیلم به جشنواره کن ۱۹۶۶ رسید و توسط پارامونت پیکچرز پخش شد. فیلمبرداری فیلم توسط جیمز وانگ هو نامزد جایزه اسکار شد.

داستان فیلم

آرتور همیلتون پیرمردی است که از زندگی کنونی اش خسته شده. روزی دوست قدیمی اش که گمان می‌بُرد، مُرده، به او زنگ می‌زند و ادعا می‌کند زنده است و آدرس شرکتی را به او می‌دهد که آرتور می‌تواند در آنجا چهره اش را تغییر بدهد و هویت دیگری پیدا کند[۱] .

جستارهای وابسته

منابع