پرش به محتوا

ویتابیوتیکس

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

شرکت بریتانیایی ویتابیوتیکس با بیش از ۵۰ سال فعالیت، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید مکمل‌های غذایی و دارویی در جهان است. مکمل‌های تغذیه‌ای این شرکت به صورت تخصصی برای گروه‌های سنی و جنسیتی جامعه مدرن و بر اساس آخرین تحقیقات دانشمندان علوم دارویی، پزشکی و علوم تغذیه تولید می‌شود.

اولین گام‌های ویتابیوتیکس در سال ۱۹۷۱ با تولید محصول اولسرا برای از بین بردن زخم‌های دهان برداشته شد و در سال‌های بعد امگا اچ ۳ به عنوان یکی از اولین و غنی‌ترین مکمل‌های غذایی به جهان معرفی شد. این محصول با بروز رسانی بر روی ترکیبات آن، با گذشت سال‌ها همچنان به سراسر جهان صادر می‌شود.

ویتابیوتیکس اولین شرکتی است که محصولات خود را با توجه به نیاز افراد در مراحل مختلف زندگی تولید می‌کند و تحول بزرگی در زمینه مکمل‌های غذایی ایجاد کرده است. همه محصولات از گروه‌های سلامت و تغذیه، کودکان، زنان، مردان، سالمندان و …. براساس آخرین استانداردهای اتحادیه اروپا تهیه و تولید می‌شوند.

هر محصول پیش از تولید سه آزمایش را پشت سر می‌گذارد‌‌: در مرحله اول نوآوری محصول، مرحله دوم اثربخشی و در نهایت طبیعی بودن ترکیبات آن بررسی می‌شود.

همکاری نزدیک با سازمان‌های پژوهشی و معتبر علمی مانند دانشگاه آکسفورد و دانشگاه وست‌مینستر در راستای تولید محصولاتی با بروز رین فرومولاسیون و مطابق با آخرین نیازهای جامعه، در سال‌های اخیر جوایز متعددی نظیر ۴ جایزه کویین اواردز و ۳ جایزه بوتز به ارمغان آورده و ویتابیوتیکس را به پرفروش‌ترین مکمل‌های تغذیه‌ای در کشور بریتانیا تبدیل کرده است. محصولات این شرکت به بیش از صد کشور جهان صادر می‌شود.

شرکت ویتابیوتیکس فارمد نماینده رسمی شرکت ویتابیوتیکس در ایران است.

بن‌مایه[ویرایش]