ویتابیوتیکس

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

شرکت ویتابیوتیکس با بیش از ۵۰ سال فعالیت، امروزه یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید مکمل های تغذیه ای و دارویی در جهان به شمار می آید. مکمل های تغذیه ای این شرکت به صورت تخصصی برای گروه های سنی و جنسیتی جامعه مدرن و بر اساس آخرین تحقیقات دانشمندان علوم دارویی، پزشکی و علوم تغذیه تولید می شود.

اولین قدم های ویتابیوتیکس در سال ۱۹۷۱ با تولید محصول اولسرا برای از بین بردن زخم های دهان برداشته شد و در سال های بعد امگا اچ ۳ به عنوان یکی از اولین و غنی ترین مکملهای تغذیه ای به جهان معرفی گردید. این محصول با بروز رسانی بر روی ترکیبات آن، بعد از گذشت سال ها همچنان به سراسر جهان صادر می شود.

ویتابیوتیکس اولین شرکتی است که محصولات خود را با توجه به نیاز افراد در مراحل مختلف زندگی تولید و تحول بزرگی در زمینه مکمل های تغذیه ای ایجاد کرده است. تمامی محصولات از گروه‌های سلامت و تغذیه، اطفال، زنان، مردان، سالمندان و …. براساس آخرین استانداردهای اتحادیه اروپا تهیه و تولید می‌شوند. در حقیقت هر محصول قبل از تولید سه آزمون را پشت سر می گذارد. در مرحله اول نوآوری محصول، مرحله دوم اثربخشی محصول و در نهایت طبیعی بودن ترکیبات آن بررسی می شود.

همکاری نزدیک با سازمان‌های تحقیقاتی و معتبر علمی مانند دانشگاه آکسفورد و دانشگاه وست مینیستر در راستای تولید محصولاتی با بروز ترین فرومولاسیون و مطابق با آخرین نیاز های جامعه، در سال های اخیر جوایز متعددی نظیر ۴ جایزه کویین اواردز و ۳ جایزه بوتز به ارمغان آورده و ویتابیوتیکس را به پرفروش ترین مکمل تغذیه ای در کشور انگلستان تبدیل کرده است که به بیش از صد کشور جهان صادر می شود.

شرکت ویتابیوتیکس فارمد نماینده رسمی شرکت ویتابیوتیکس در ایران است.

بن‌مایه[ویرایش]