همیشه بی‌پروا

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
همیشه بی‌پروا
پوستر اکران
کارگردانپاندیراج
تهیه‌کنندهکالانیتی ماران
نویسندهپاندیراج
بازیگران
فیلم‌بردارآر. راتناولو
شرکت
تولید
توزیع‌کنندهرد جاینت موویز
تاریخ‌های انتشار
  • ۱۰ مارس ۲۰۲۲ (۲۰۲۲-03-۱۰)
مدت زمان
۱۵۰ دقیقه
کشورهند
زبانتامیل
هزینهٔ فیلم۷۵ کرور[۱]
فروش گیشهحدود ۱۷۵–۲۰۰ کرور

همیشه بی‌پروا (انگلیسی: Daredevil for anything) (به هندی: Etharkkum Thunindhavan) که همچنین با سرواژه یی‌تی (ET) هم شناخته می‌شود، فیلم اکشن دلهره‌آور هندی تامیل-زبان، محصول سال ۲۰۲۲ است که نویسندگی و کارگردانی آن بر عهده پاندیراج بود و توسط سان پیکچرز ساخته شد. بازیگران اصلی فیلم سوریا، پریانکا آرول موهان و وینای رای هستند.

فیلمبرداری در روز ۱۵ فوریه ۲۰۲۱ شروع شد و علیرغم از دست دادن سه ماه فعالیت فیلمبرداری به علت محدودیت‌های کووید ۱۹، در میانه‌های ماه نوامبر خاتمه یافت. فیلمبرداری این فیلم به‌طور عمده در مکان‌های مختلفی از چنای، مادورای، کارایکودی (Karaikudi) و کورتالام انجام گرفت که سکانسی از آواز هم در گوا فیلمبرداری شد.

فیلم همیشه بی‌پروا در روز ۱۰ مارس ۲۰۲۲، به‌طور همزمان با نسخه‌های دوبله شده به زبان‌های تلوگو، هندی، مالایالم و کنادا اکران گردید. این فیلم نظرات مثبت منتقدان را دریافت کرد و در سراسر جهان به فروش ناخالصی بالغ بر ۱۷۵–۲۰۰ کرور روپیه دست یافت.

پانویس[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. Mathur, Yashika (5 March 2022). "RRR, Etharkkum Thunindhavan To Sarkaru Vaari Paata: How Coming Months Can Resurrect South Cinema's Trade". Outlook. Archived from the original on 8 March 2022. Retrieved 8 March 2022.

پیوند به بیرون[ویرایش]