نیکی لارسون و عطر کوپید

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
نیکی لارسون و عطر کوپید
شرکت
تولید
اکسل فیلمز[۱]
توزیع‌کنندهسونی پیکچرز فرانسه (فرانسه)Pathé Films AG1
(سوییس)
تاریخ‌های انتشار
  • ۶ فوریه ۲۰۱۹ (۲۰۱۹-02-۰۶)
[۲]
مدت زمان
۹۱ دقیقه<[۳]
کشورفرانسه
زبانفرانسوی
فروش گیشه۱۴٫۷ میلیون دلار آمریکا

نیکی لارسون و عطر کوپید (به فرانسوی: Nicky Larson et le Parfum de Cupidon) یک کمدی جنایی فرانسوی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی فیلیپ لاشو و نویسندگی ژولین آرووتی و پیر لاشو است[۴]

خلاصه داستان[ویرایش]

نیکی لارسون یک تک تیرانداز با استعداد، یک جنگنده خیابانی و یک کارآگاه خصوصی غیر معمول است که اغلب برای حل مشکلاتی که هیچ‌کس قادر به حل آنها نیست، فراخوانده می‌شود.[۵] او با کمک هم‌خانه خود لورا، خدمات چندگانه به مشتریانش ارائه می‌دهد، اگرچه خصلت ویژه او در میل شدید به جنس مخالف، نگرانی‌های زیادی را برای لورا ایجاد می‌کند.

یکی از مراجعانش یک روز به او مأموریت محافظت از «عطر کوپید» را می‌دهد، عطری که هر کس آن را به خود بزند کاملاً غیرقابل مقاومت است و اگر کسی آن را بو کند شیفته و عاشق فرد می‌شود و نیکی لارسون باید عطر را از دست اراذل پس بگیرد.

بازیگران[ویرایش]

انتشار[ویرایش]

این فیلم در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۸ و پیش از اکران ملی در سوییس آن در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۱۹ در بیشتر شهرهای فرانسه پیش نمایش شده بود.

در تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۱۹، این فیلم در بلژیک، در ۱۴ مارس ۲۰۱۹ در تایلند و ۲۳ مه ۲۰۱۹ در روسیه با عنوان Undercover Playboy منتشر شد.

منابع[ویرایش]

  1. http://www.tout-mon-univers.com/cinema/nicky-larson-le-parfum-de-cupidon
  2. https://web.archive.org/web/20181021125057/https://www.parismatch.com/Culture/Cinema/Une-premiere-affiche-pour-le-Nicky-Larson-de-Philippe-Lacheau-1534811
  3. "Nicky Larson et le parfum de cupidon". Kinepolis. Retrieved 15 March 2019.
  4. MEUNIER, Emilie (۳۰ اکتبر ۲۰۱۸). "Exclu. Philippe Lacheau (Nicky Larson) dévoile les raisons de la présence de Pamela Anderson dans le film (VIDEO)" (به فرانسوی). Archived from the original on 2019-02-07. Retrieved 2019-02-14.
  5. Match, Paris. "Cannes 2018: 35 ans de partenariat avec Renault - Elodie Fontan et Philippe Lacheau: de Cannes à "Nicky Larson"". parismatch.com. Archived from the original on 24 June 2018. Retrieved 15 March 2019.

پیوند به بیرون[ویرایش]