آنتونی رپ

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آنتونی رپ
زادهٔ۲۶ اکتبر ۱۹۷۱ ‏(۵۲ سال)
ملیتآمریکایی
سال‌های فعالیت۱۹۸۱–اکنون
وبگاه

آنتونی رپ (انگلیسی: Anthony Rapp؛ زادهٔ ۲۶ اکتبر ۱۹۷۱) هنرپیشه و خواننده اهل ایالات متحده آمریکا است.

از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است، می‌توان به مات و مبهوت، ذهن زیبا، سفر جاده‌ای، شش درجه جدایی، روابط مدرسه، دنی روآن، گذر از زمستان، ماجراهای نگهداری از کودکان و دور از خانه اشاره کرد.

زندگی[ویرایش]

در اکتبر ۲۰۱۷ رپ در مصاحبه‌ای با بازفید اعلام کرد که کوین اسپیسی بازیگر هالیوود در ۱۹۸۶، هنگامی که رپ ۱۴ سال داشته و اسپیسی ۲۶ سال، قصد نزدیکی جنسی به وی را داشته. رپ به مهمانی خانه اسپیسی رفته بود و اسپیسی که مست بوده او را به سمت تخت برده و قصد ارتباط جنسی داشته است.[۱] رپ گفته که زمانی هم با یک وکیل ملاقات کرده تا برای پیگیری قانونی این اتفاق با او مشورت کند اما وکیل به او گفته این پرونده ارزش پیگیری ندارد.[۲][۳] در پاسخ به ادعای رپ، اسپیسی اعلام کرد که چون ۳۱ سال از ماجرایی که ادعا شده، گذشته آن را به خاطر نمی‌آورد. با این‌همه اضافه کرد «شنیدن داستان رپ او را وحشت‌زده کرده» و به او گفت «به خاطر رفتار ناخوشایند هنگام مستی صمیمانه عذرخواهی می‌کنم.»[۴]

منابع[ویرایش]

  1. Kiefer, Halle. "Actor Anthony Rapp Says Kevin Spacey Tried to Seduce Him When He Was 14". Vulture (به انگلیسی). Retrieved 2017-10-31.
  2. "'Star Trek' Star Claims Kevin Spacey Made a Pass at Him at Age 14". The Hollywood Reporter. Los Angeles. October 29, 2017. Retrieved October 29, 2017.
  3. Felman, Kate (October 29, 2017). "Anthony Rapp accuses Kevin Spacey of trying to seduce him when he was 14". New York Daily News. New York. Retrieved October 29, 2017.
  4. Kanetkar, Riddhima (October 29, 2017). "Kevin Spacey: Sexual Advances On Teenaged Anthony Rapp Was 'Inappropriate Drunken Behavior'". International Business Times. New York. Retrieved October 29, 2017.
  • مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا. «Anthony Rapp». در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی، بازبینی‌شده در ۱۹ اوت ۲۰۱۴.
  • «Anthony Rapp». دریافت‌شده در ۱۹ اوت ۲۰۱۴.[پیوند مرده]

پیوند به بیرون[ویرایش]