بحث کاربر:Surboni

Page contents not supported in other languages.
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۱ سال پیش توسط Kelardashtian در مبحث اعتبار منابع


دعوت‌نامهٔ شرکت در انتخابات دوره دوازدهم هیئت نظارت[ویرایش]

درود؛ از ۲۹ اکتبر برابر با ۷ آبان فرایند رأی‌گیری برای انتخابات دوازدهمین دورهٔ هیئت نظارت شروع شده‌است؛ این انتخابات به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند. حساب شما واجد شرایط رأی‌دهی در این انتخابات است.

هیئت نظارت گروهی متشکل از کاربران مجرب ویکی‌پدیای فارسی است که وظیفهٔ حل اختلاف در بالاترین سطح جامعه را بر عهده دارد. رأی دادن در انتخابات الزامی نیست، اما از شرکتتان استقبال می‌شود.

برای آشنایی با نامزدان به ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور دوازدهم/نامزدها مراجعه کنید. هر نامزد صفحهٔ جداگانه‌ای دارد که در آن به معرفی خود پرداخته و به سؤالات عمومی و سؤالات کاربران پاسخ داده است.

انتخابات با برگه‌های رأی مخفی با استفاده از افزونهٔ رأی‌گیری امن برگزار می‌شود و آرا به روش شولتسه تجمیع می‌شوند. برای آشنایی با این روش راهنما:رأی‌دهی به روش شولتسه را مطالعه کنید.

لطفاً پیش از رأی دادن ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت#رأی‌گیری را بخوانید. اگر حساب‌تان در ویکی‌پدیای فارسی قطع دسترسی شده باشد، در مدت قطع دسترسی مجاز به رأی دادن نیستید. اگر چند حساب کاربری دارید، توجه کنید که رأی‌دادن در انتخابات برای هر فرد تنها با یک حساب کاربری مجاز است و شرکت در رأی‌گیری با بیش از یک حساب کاربری، تخلف است؛ حساب تمامی رأی‌دهندگان از این نظر بررسی می‌شود. همچنین استفاده از پروکسی باز (مثل فیلتر شکن، وی‌پی‌ان و نظایر آن) در زمان رأی‌دهی ممنوع است و آرایی که با پروکسی باز ثبت شده باشند خط خواهند خورد.

برای رأی دادن به ویژه:نظرسنجی_امن/vote/389 مراجعه کنید.

با احترام MediaWiki message delivery (بحث) ‏۳۱ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۱۶ (UTC)پاسخ

تغییرات در صفحه پلاک وسایل نقلیه[ویرایش]

شما برای چی میری چیزیو که ساعت ها دربارش تحقیق کردمو اومدم تو صفحه پلاک های وسایل نقلیه مازندران نوشتمو میای حذف میکنی؟چیو میخوای ثابت کنی آقا شهاب همدانی (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۴:۵۷ (UTC)پاسخ

@شهاب همدانی: گرامی، در ابتدا باید خدمتتون عرض کنم که این نوع ادبیات شما متناسب با محیط دانشنامه‌ای همچون ویکی‌پدیا نیست؛ اما در رابطه با ویرایش شما در مقاله پلاک وسایل نقلیه استان مازندران باید بدانید که در ویکی‌پدیا، کاربران باید برای انجام هر ویرایشی که با افزودن چیز جدیدی همراه است منبع معتبری ارائه دهند. هر چیزی که منبع معتبری نداشته باشد به راحتی مورد چالش قرار میگیرد و میتوان آن را حذف کرد. از شما خواهش میکنم برای اینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنیم وپ:تأییدپذیری را مطالعه کنید. ☆Surboni☆ «بحث» ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۹:۰۳ (UTC)پاسخ

ولی این برخورد شما کاملا اشتباهه و من اطلاعاتی به غیر واقعیت ارائه ندادم شهاب همدانی (بحث) ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۰۵ (UTC)پاسخ

اعتبار منابع[ویرایش]

سلام اگر بین دو منبع تعارض وجود داشته باشد و اکثر منابع اولیه و ثانویه چیزی بگویند که یک منبع ثانویه بر خلاف منابع تاریخی اولیه و ثانویه خلاف آن را میگوید آیا میتوان جلوی درج نمودن چنین منبعی را گرفت؟

مثلا منابع اولیه و ثانویه میگویند قوم پارس از زمان مادها در ایران بودند ولی یک منبع ثانویه میگوید پارسها قبل از اسکندر ایران نبودند و زمان اشکانیان وارد ایران شدند آیا چنین منبعی اعتبار دارد؟ Kelardashtian (بحث) ‏۱۳ مهٔ ۲۰۲۳، ساعت ۱۱:۲۲ (UTC)پاسخ