بحث کاربر:Billinghurst

Page contents not supported in other languages.
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

تغییرمسیر نرم به:m:user talk:billinghurst
این صفحه یک تغییرمسیر نرم است.

خنثی سازی Billinghurst[ویرایش]

سلام من dralimalekzadeh هستم، لطفا علت خنثی سازی صفحه ماموپلاستی را بفرمایید.

Dralimalekzadeh (بحث) ‏۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۰۷ (UTC)
Dralimalekzadeh (بحث) ‏۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۰۶ (UTC)پاسخ
Please explain why you are adding unreliable sources to a site which you have added multiple times on multiple articles. This seems to be link spam and to a site to which you possibly have an undeclared conflict of interest. As I have no Farsi, I have brought this to the attention of some administrators. I hope that suitably answers your question. Billinghurst (بحث) ‏۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۳:۲۲ (UTC)پاسخ

سلام من dralimalekzadeh هستم،اگر شما به زبان فارسی تسلط ندارید چرااخلال در ویرایش ویکی پدیا فارسی ایجاد می کنید ؟ توضیح دهید وقتی شما به زبان فارسی تسلط ندارید چرا تغییر در صفحات ویکی پدیا فارسی ایجاد می کنید ؟ من مجبور نیستم جواب شما را به انگلیسی بدهم زیرا موضوع بحث ما راجب ویرایش یک صفحه فارسی است و شما برای فعالیت باید به زبان فارسی مسلط باشید. شما حتی به زبان فارسی تسلط ندارید چطور راجب منابع معتبر صحبت می کنید ؟ نام بردن از وبسایت دکتر زیبایی منافعی برای اینجانب ندارد و به من تعلق ندارد و البته که منبع معتبری است

این خلاف قانون است شما بدون اطلاعات قبلی و با میل شخصی صفحه به روز شده لیپولیز خنثی می کنید، اقدام شما یک ویرایش اخلالگرانه است و اگر ادامه پیدا کند وپ:حل اختلاف مورد بررسی قرار می گیرد.
Dralimalekzadeh (بحث) ‏۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۰۲ (UTC)پاسخ


I didn't ask you to answer my in English. If you think that I have wrongly reverted your additions, then feel welcome to take it to the community, especially if you wish to contest the aspect of reliability of the source. It will always be a consensus of the community that decides these things. Billinghurst (بحث) ‏۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۰۳ (UTC)پاسخ

دعوت‌نامهٔ شرکت در انتخابات دوره دوازدهم هیئت نظارت[ویرایش]

درود؛ از ۲۹ اکتبر برابر با ۷ آبان فرایند رأی‌گیری برای انتخابات دوازدهمین دورهٔ هیئت نظارت شروع شده‌است؛ این انتخابات به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند. حساب شما واجد شرایط رأی‌دهی در این انتخابات است.

هیئت نظارت گروهی متشکل از کاربران مجرب ویکی‌پدیای فارسی است که وظیفهٔ حل اختلاف در بالاترین سطح جامعه را بر عهده دارد. رأی دادن در انتخابات الزامی نیست، اما از شرکتتان استقبال می‌شود.

برای آشنایی با نامزدان به ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور دوازدهم/نامزدها مراجعه کنید. هر نامزد صفحهٔ جداگانه‌ای دارد که در آن به معرفی خود پرداخته و به سؤالات عمومی و سؤالات کاربران پاسخ داده است.

انتخابات با برگه‌های رأی مخفی با استفاده از افزونهٔ رأی‌گیری امن برگزار می‌شود و آرا به روش شولتسه تجمیع می‌شوند. برای آشنایی با این روش راهنما:رأی‌دهی به روش شولتسه را مطالعه کنید.

لطفاً پیش از رأی دادن ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت#رأی‌گیری را بخوانید. اگر حساب‌تان در ویکی‌پدیای فارسی قطع دسترسی شده باشد، در مدت قطع دسترسی مجاز به رأی دادن نیستید. اگر چند حساب کاربری دارید، توجه کنید که رأی‌دادن در انتخابات برای هر فرد تنها با یک حساب کاربری مجاز است و شرکت در رأی‌گیری با بیش از یک حساب کاربری، تخلف است؛ حساب تمامی رأی‌دهندگان از این نظر بررسی می‌شود. همچنین استفاده از پروکسی باز (مثل فیلتر شکن، وی‌پی‌ان و نظایر آن) در زمان رأی‌دهی ممنوع است و آرایی که با پروکسی باز ثبت شده باشند خط خواهند خورد.

برای رأی دادن به ویژه:نظرسنجی_امن/vote/389 مراجعه کنید.

با احترام MediaWiki message delivery (بحث) ‏۳۱ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۱۵ (UTC)پاسخ