پرش به محتوا

کاربر:Yasharmahdi

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


بهبود مقاله[ویرایش]

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ اینسولار که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ اینسولار :
    • با توجه به حجم کم الگوی خرد مناسب را در انتهای مقاله قرار دهید.
    • بخش‌بندی نمائید.
    • منبع مناسب بیافزائید و همچنین زیربخش منابع را در پائین مقاله بیافزائید.
    • طبق شیوهٔ نگارش در ویکی‌پدیا باید عنوان مقاله در بخش مقدمه با ''' پررنگ شود.
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۱۰ ژوئیهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۳:۰۸ (UTC)

حذف زمان‌دار مقالهٔ اینسولار[ویرایش]

برای مقالهٔ اینسولار پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

بدون منبع

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۴ اوت ۲۰۱۷ مصادف با ۲۳ مرداد ۱۳۹۶» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. Behzad39 (بحث) ‏۴ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۰۷:۵۵ (UTC)