پرش به محتوا

کاربر:Mohsen.Arzani

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

درحالی که من در نیوزیلند بزرگ شدم و در تهران زندگی می کنم ، اصالت من به یکی از یکی از تاریخی ترین و متمدن ترین شهرهای جهان ، یزد (https://whc.unesco.org/en/list/1544/) ، (https:/ //www.presstv.com/Detail/2019/05/22/596567/An-Insiders-View-of-the-Country Abarkooh and-Giveh) به طور خاص ابرکوه ، برترین شهر جهانگردی کشور برمی گردد. من به این افتخار می کنم که کشور من میزبان شناخته شده ترین و قدیمی ترین موجود زنده در کره زمین، سرو ابرکوه (https://fa.everybodywiki.com/Abarkuh_Cypress) است که در آن افراد زیادی را به خود جلب می کند و توریست ها هر ساله نگاهی به زیبایی و شکوه آن می اندازند، یکی از مهمترین میراث طبیعی ایران به نام جواهر کویر.

من از پس زمینه دانشگاهی آمده ام. پدر من عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس (https://www.modares.ac.ir/fa ، https://en.wikipedia.org/wiki/Tarbiat_Modares_University) است ، یکی از منحصر به فرد ترین مدارس تحصیلات تکمیلی که در آن است دومین دانشگاه مادر بعد از دانشگاه تهران می باشد. بخش ECE TMU یکی از معتبرترین آنها در کشور است.

تغییر اقلیم ، انتشار گازهای گلخانه ای ، آلودگی هوا ، قابلیت اطمینان و کاهش سوخت فسیلی برخی از دلایلی است که شبکه برق امروزی از یک شبکه متمرکز به شبکه غیر متمرکز موسوم به Microgrids با افزایش منابع مبتنی بر رابط الکترونیکی به اصطلاح انرژی توزیع شده در حال تغییر است. منابع با ورود به این منابع ، گشت و گذارهای فرکانس موضوعی است که ما مهندسان برق به دلیل عدم تحرک در شبکه با آن روبرو می شویم. حل این مشکل با نزدیک شدن به طرح ها و روش های مختلف یکی از زمینه های مورد علاقه من است. علاوه بر این زیرساخت سیستم انرژی قدیمی است که نوسازی و هوشمند سازی آن یک نیاز است ، به ویژه ارتباطات دو طرفه بین مصرف کننده و تولید کننده حوزه دیگری از تحقیقات است که امروزه بسیاری از محققان با آن سر و کار دارند.

حل مشکلات سیستم برق ، اشتیاق من است. منافع تحقیقاتی من در حوزه پایداری و کنترل سیستم انرژی ، میکروگریدها ، تقاضای پاسخگویی ، ادغام انرژی تجدید پذیر با مقیاس بزرگ در شبکه و عملکرد سیستم انرژی است.

من دوست دارم به مردم و سازمانها كمك كنم تا به اهداف خود برسند. بر این اساس ، من کمک خوبی برای صنعت دانشگاهی بودم. من به دانشگاه تهران كمك كرده ام تا در معاونت پژوهشی به عنوان عضو خبره دفتر دبيرخانه به اهداف خود در دانشگاه برسد.

همکاریهای بعدی؟ مطمئناً ، چه افتخاری خواهد بود! لطفا در صورت تمایل با من تماس بگیرید:

mohsenarzani.com

دوست دارم از شما بشنوم.

در راه سعادت شما،

محسن