کاربر:HajiWashingtoon71

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

به نام حضرت دوست که هر چه داریم از اوست

نام من برگرفته از فیلم علی حاتمی با نام حاجی واشنگتن است که زندگی حسینقلی صدرالسطنه اولین سفیر ایران در آمریکا را روایت می کند.

من سعی می کنم با توجه تخصص و علاقه ام در زمینه های مختلفی چون تکنولوژی، دیجیتال مارکتینگ و حوزه های مربوط به برنامه نویسی مطالبی را به ویکی پدیا به عنوان یک دانشنامه آزاد اضافه نمایم.

ویکی‌پدیا فارسی ابزاری قدرتمند برای تبادل علوم بین ملل مختلف جهان است. جامعه ایران با اتکا به این ابزار و با تلاش برای تولید محتوای علمی و ارتقای کیفیت مقالات، می‌تواند گامی مهم در جهت بازگشت به دوران پرشکوه علمی خود بردارد.

ویکی‌پدیا فارسی با بیش از 2.5 میلیون مقاله به زبان فارسی، گنجینه‌ای ارزشمند از دانش بشری را در اختیار فارسی‌زبانان قرار داده است. این دانشنامه، بستری مناسب برای تبادل علوم در زمینه‌های مختلف از جمله تاریخ، ادبیات، علوم پایه، علوم انسانی و فناوری فراهم کرده است.

این وبگاه میتواند نقش به‌سزایی را برای بازگشت به دوران پر شکوهش بازی کند فلذا بنده حقیر که قطره ای از دریای بی کران این ملت میباشم خویشتن را برآن داشتم تا قدمی مثبت را برای پیشرفت خود بردارم تا بلکه از خود شروع کرده باشم پس فعالیتم را در این دانشنامه آغاز نمودم و امیدوارم در این دریای مقالات نقش اندکی را برای خود به امضا در آورم و بر این باورم که مقاله ای را بنویسم که نقش آغازگر تبادل علوم را بازی کند.

همچنین، از طرفی سعی دارم در حوزه علمی خود از شرکتهای موجود در حوزه فناوری مطالب جمع اوری کنم چرا که خود در حوزه فناوری اطلاعات تحصیل نموده و بسیار زمانی در این حوزه حضور دارم پاره وقت برنامه نویسی میکنم و شغل اصلیم در راستای شرکتهای نو بنیان و دیجیتال مارکتینگ است.