پرش به محتوا

کاربر:Amir dark07

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

الکساندر فرناندز کندی[ویرایش]

الکساندر در زمینه فیلم به ویکی پدیا کمک می کند.او به خوبی مارول کامیکس و دی سی کامیکس را می شناسد. همچنین مشارکت داوری داشته است.

شناخت (cognition) تحت تاثیر محیط، شرایط محیطی و جبر محیطی منجر به برهمکنش‌های روانشناختی و مکانیکی در یک ارگانیسم می‌گردد. کیفیت بقا و فرگشت مبتنی بر انتخاب طبیعی یا انتخاب مصنوعی بستگی به تغییر سطح مسائل بدون قطعیت و سطح قابل دسترس از علم و تکنولوژی در جهان فیزیکی، فرگشتی و پویا دارد. پس، پیش از نقد یا ارزیابی یک محتوا یا ایده بایستی از شناخت، ابزار و ارتباطشان با یک ارگانیسم، محیط، جهان‌بینی و آموزشگری، مبتنی بر روش علمی در تکنولوژی، تکینگی فناوری، تکثرگرایی، ابطال‌‌پذیری و تفکر نقادانه آگاهی پیدا کرد. در غیر این صورت، این رویکرد غیر علمی منجر به ستیزش با رنسانس، پویندگی اجتماعی، ابطال‌پذیری و تفکر نقادانه می‌گردد و ارگانیسم‌ها و جهان‌بینی را متمایل به خیال، رومانتیسیسم، دید انتخابی، ارتجاع، متافیزیک، شبه‌علم، مغالطه و سوگیری‌های شناختی مانند سوگیری دسترسی و سوگیری تاییدی می‌کند. سنت‌گرایی مقدس یک نمونه است.“ ~ الکساندر فرناندز کندی


بیوتکنولوژی[ویرایش]

بیوتکنولوژی علم نوپایی در قرن نوزدهم است که در دهه‌های اخیر، پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. من به انتخاب مصنوعی علاقه بسیار زیادی دارم. چه بسا در آینده با این تکنیک، بتوان گونه‌های بهتر از ارگانیسم‌های کنونی، حتی انسان، مهندسی و ویرایش کرد، مثل سایبورگ.