کاربر:Ebrahim/مهر دوستان

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
به پاس تلاش‌های خستگی‌ناپذیرتان:به پاس پیش‌رفت قابل ملاحظه‌تان--آرش:) ۲۸ اسفند ۱۳۸۸ ‏۱۹ مارس ۲۰۱۰، ساعت ۱۵:۴۰ (UTC)


پازل طلایی
درود بر تو ای فنی‌کار ویکی!امیدوارم در تلاش‌های فنی‌تان برای ویکی هرچه بیشتر موفق باشی:)امیرΣυζήτηση ‏۸ مهٔ ۲۰۱۰، ساعت ۱۰:۱۹ (UTC)
برای تلاش‌های خستگی‌ناپذیرتان:در ويكی پديای فارسی. امیدوارم همواره اینگونه پراستقامت به فعالیت هایتان ادامه دهید.با احترامات-- Persia2099 ‏۹ مهٔ ۲۰۱۰، ساعت ۱۲:۵۳ (UTC)


به خاطر ربات گرامی و زحمت های فراوانی که به خاطر کی نت های «معرفی ویکی‌مدیا» می‌کشید. --   Bersam    ‏۱۰ ژوئن ۲۰۱۰، ساعت ۱۹:۱۴ (UTC)

سپاس فراوان برای ساخت الگوی آمار ویکی‌پدیای فارسی (شهریار ‏۲۲ اوت ۲۰۱۰، ساعت ۱۹:۴۹ (UTC))

تقدیم به شما فنی‌کار پرتلاش ویکی‌پدیای فارسی. دوستدار:--  پسر آمل  گفتگو  ‏۲۸ اوت ۲۰۱۰، ساعت ۱۴:۴۸ (UTC)

به پاس تمام زحمت‌هایی که به منظور هرچه پربارتر شدن ویکی‌پدیا فارسی و پیشرفت آن کشیده‌اید، با احترام تقدیم می‌گردد. ارادتمند PHoBiA ‏۴ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۲۱:۴۰ (UTC)

تقدیم به فنی‌ترین مدیر ویکی‌فا.سمت جدید بر شما گرامی باد.دوستدار:--  پسر آمل  گفتگو  ‏۱۳ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۰۴:۴۶ (UTC)
تقدیم به شما فیل بزرگ ویکی‌پدیای فارسی‬. به پاس همه تغییرات بزرگ ولی پنهان که در راه رشد و استقلال فنی ویکی‌پدیا فارسی ایجاد کرده و می‌کنید، این نگاره زیبا با احترام تقدیم شما باد. امید که فشارهای زندگی واقعی مانند فشارهای زندگی ویکییایی کسلتان نکند‬. دوستدار ابدیت--آرش:) ۲۸ اسفند ۱۳۸۹ ‏۱۹ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۲۰:۳۳ (UTC)
به پاس تلاش مداوم شما برای سازگار کردن کدهای جاوااسکریپت ویکی با تغییرات جدید نرم‌افزار تقدیم می‌گردد ▬ حجت/بحث ‏۵ آوریل ۲۰۱۱، ساعت ۱۲:۰۴ (UTC)
این نگاره را به شما تقدیم می‌کنم به عنوان یادبودی برای تلاش‌های شما در ساخت ابزارهای ویرایشی و حل مشکلات زیرساختی ویکی‌فا و غلبه بر سختی‌هارضا ۱۶۱۵ / ب ‏۲۳ آوریل ۲۰۱۱، ساعت ۲۳:۱۲ (UTC)

بابت زحمات شما برای ویکی.- محمّد مهدی - بحث ‏۹ ژوئیهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۸:۲۷ (UTC)

این نگاره را در سفر نوروزیم به شیراز گرفتم که اختصاصاً به شما تقدیم می‌گردد: نقش برجستهٔ بهرام دوم و درباریان، نقش رستم، مرودشت. به‌پاس همهٔ تلاش‌هایی که برای رشد ویکی‌پدیا می‌کنید (مخصوصاً ابزار ترجمه به فارسی در ویکی‌پدیای انگلیسی). با احترام تقدیمتان باد. دوستدار ابدی--آرش ۳۰ تیر ۱۳۹۰ ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۵:۳۸ (UTC)
تقدیم به شما که با ویرایش‌های مفید و نوآوری‌ها سبب پیشرفت هرچه بیش‌تر ویکی‌فا می‌شوید. با احترامات --FARAMARZTalk ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۷:۰۱ (UTC)
تقدیم به شما به بهانه ابزار ترجمه‌ای که ساخته‌اید. شاهکار است!‌ با تقدیم احترام و تشکر ▬ فخرالدین بلاگبحث پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۰ (۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۱۱) ساعت ‏۲۰:۰۶ (زهج)
تقدیر از فنی‌کار
ویکی‌نویس‌ها کدهایی که می‌نویسد، ابزارهایی که می‌سازید، ربات‌هایی که می‌رانید، الگوهایی که می‌سازید را خیلی خیلی دوست دارند.
انصافاً که اگر شما نبودید، کار فاویکی لنگ می‌زد رازقنــدی (بحث) ‏۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۰۰:۰۱ (UTC)
برای شیرینی دهان همهٔ دوستداران شما:) باورتان نمی‌شود بی‌نهایت خوشحال شدم که ویرایش کردید (البته می‌دانم شاید شما این باقلوا را دوست نداشته باشید ولی ما شما را دوست داریم:)) رضا 1615 / ب ‏۲۸ مارس ۲۰۱۲، ساعت ۱۸:۰۸ (UTC)
نشان محافظ ویکی
از نظر من تلاشتان در مقاله حادثه پارک شهر تهران‏ جبران ناشدنی‌ست و همینکه علاوه بر توسعه‌اش، آن را از زدایش و کم‌لطفی‌های برخی کاربران نجات دادید جای یک دنیا سپاس دارد. Atrak ‏۴ مهٔ ۲۰۱۲، ساعت ۱۹:۴۸ (UTC)
نشان گفتگو و سیاست‌مداری
خیلی وقت بود چنین گفت‌وگویی با کسی در ویکی‌پدیا نداشتم که دیدگاهم را ۱۸۰ درجه برگرداند! بسی سپاس از راهنمایی‌های تان :) پیروز باشید. ح.فاطمی (بحث) ۱۶ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۴:۳۳ (ایران) ‏۷ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۱:۰۳ (UTC)
نشان پافی تقدیم به شما!
با سلام.

از این که کاربران خوبی مثل شما در ویکی‌پدیای فارسی هستند بسیار خوشحالم. نشان پافی (که یک بادکنک‌ماهی است)، به همراه ترانه Answer را به خاطر راهنمایی‌ها و زحمت‌های ارزنده‌تان به شما تقدیم می‌کنم. با آرزوی موفقیت. Bkouhi (بحث) ‏۲۶ دسامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۷:۱۷ (UTC)

تقدیم به مشارکت کننده طلائی ویکی‌پدیای فارسی که بدون هیچ چشمداشتی برای پیشبرد این دانشنامه کمک‌ می‌کند. باشد تا در زندگی واقعی خود نیز همواره پیروز و شاد و سربلند باشید. ارژنـگ ‏۲۹ دسامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۱:۴۲ (UTC)
نشان نویسنده
درود و خسته‌نباشید به شما جناب Ebraminio بزرگوار، بابت مقالات و ویرایش‌های مفیدتون در موضوعات مرتبط با رایانه و همچنین دیگر زمینه‌های علمی از شما قدردانی و سپاس‌گذاری می‌کنم، امیدوارم حضور بسیار مفیدتون کماکان ادامه داشته باشه و در موقعیت‌های زندگی پیروز باشید. ویرایشگر-1 (بحث) ‏۲۰ نوامبر ۲۰۱۴، ساعت ۱۶:۱۳ (UTC)
نشان مدیران
تقدیم با عرض ارادت به فعال‌ترین مدیر کنونی ویکی‌پدیا. مهدی (بحث) ۹ تیر ۱۳۹۴، ساعت ۰۰:۰۵ (ایران) ‏۲۹ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۱۹:۳۵ (UTC)
نشان ویژه
به پاس راهنمایی ها و پشتیبانی های شما . @#$ (بحث) ‏۲ ژوئیهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۱۲:۰۰ (UTC)
نشان فنی
چشمم به زحمات مستدام و ویرایش‌های باکیفیت شما در کدهایی نظیر «ابرابزار» افتاد و خواستم شادیم را با شما قسمت کنم! — حجت/بحث ‏۲۳ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۸:۱۹ (UTC)