پرش به محتوا

بحث:مکری

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۲ سال پیش توسط Masoud bukani در مبحث مطالب بدون منبع

پیوندهای خارجی اصلاح شدند (سپتامبر ۲۰۱۹)

[ویرایش]

سلام همکاران ویرایشگر.

من به‌تازگی ۱ پیوند خارجی موجود در مکری را اصلاح کردم. لطفاً ویرایشم را بازبینی کنید. اگر پرسشی دارید یا می‌خواهید ربات پیوندها یا چند صفحه را نادیده بگیرد، لطفاً این راهنمای ساده را برای دریافت اطلاعات بیشتر ببینید. من تغییرات زیر را انجام دادم:

لطفاً برای اصلاح خطاهای ربات به راهنما مراجعه کنید.

با احترام.—InternetArchiveBot (گزارش اشکال) ‏۲۶ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۱:۰۹ (UTC)پاسخ

مطالب بدون منبع

[ویرایش]

@Masoud bukani: درود. بخش‌هایی از این نوشتار، ادعاهای بدون منبع هستند. مانند ۱) عده ای از مکری‌ها هم در وان زندگی می‌کنند. و ۲) کردهای ساکن در روستای کردکلا جویبار مازندران که بنا بر روایتهای خودشان، اجدادشان از مهاباد به این منطقه مهاجرت کرده‌اند. همچنین طبق همین روایات و اسناد بدست آمده، این کردها، به عنوان فرماندهان نظامی توسط شاهان وقت برای حفاظت کشور به این منطقه کوچانده شدند. هم‌اکنون نام خانوادگی مدانلو، اتقائی، مکری که در این روستا ساکن بودند (و هستند) به این طایفه نسبت داده می‌شوند.

این بخش‌ها باید حذف شوند. Shkuru Afshar (بحث) ‏۱۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۱۴ (UTC)پاسخ

@Shkuru Afshar: درود، آن مطالب بدون منبع را حذف کردم. البته فقط منبع‌دار بودن مطالب مهم نیست، بلکه منابع معتبر مهم است. تشابه‌های نامی زیادی در میان نام ایل‌ها، شهرها، مناطق جغرافیایی با یکدیگر وجود دارد که هیچ نسبتی ندارند. وقت کردم، روی بازنویسی از ابتدا با منابع کار می‌کنم. مسعود بوکانی (بحث) ‏۱۷ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۲۴ (UTC)پاسخ