بحث:مهدی جمالی‌نژاد

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

مطالبِ بدون منبع معتبر[ویرایش]

اکثر موارد ذکر شده در سوابق ملی، بین‌المللی، علمی و... یا فاقد منبع هستند یا به وب‌سایت خود آقای جمالی‌نژاد اشاره میکنند. طبق پیشنهاد راهنمای ویکیپدیا، برای شخص زنده، این مطالب باید سریعا حذف گردد.

مشکلات هشت سال ریاست سقاییان نژاد[ویرایش]

امید است آقای جمالی نژاد تمام مشکلات شهری اصفهان را برطرف نمایند از جمله مسئله مترو پس از پانزده سال، مشکلات حمل و نقل شهری و اسقاطی بودن ناوگان حمل و نقل شهری، آسیب های وارده به میراث فرهنگی، گسترش توریست پذیری و گردشگری اصفهان، مشکلات فرهنگی و نظافت محلات اطراف میدان امام و سایر آثار تاریخی، احیای میراث خراب شده در دوران مدیریت سقاییان نژاد از جمله مترو که باعث آسیب به سی و سه پل شد و لجبازی ای که حتما باید مترو از زیر سی و سه پل رد شود و اگر از بزرگمهر، فردوسی، آذر یا وحید رد شود کفر است

پیوندهای خارجی اصلاح شدند (اکتبر ۲۰۱۹)[ویرایش]

سلام همکاران ویرایشگر.

من به‌تازگی ۱ پیوند خارجی موجود در مهدی جمالی‌نژاد را اصلاح کردم. لطفاً ویرایشم را بازبینی کنید. اگر پرسشی دارید یا می‌خواهید ربات پیوندها یا چند صفحه را نادیده بگیرد، لطفاً این راهنمای ساده را برای دریافت اطلاعات بیشتر ببینید. من تغییرات زیر را انجام دادم:

لطفاً برای اصلاح خطاهای ربات به راهنما مراجعه کنید.

با احترام.—InternetArchiveBot (گزارش اشکال) ‏۲۹ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۷:۳۱ (UTC)[پاسخ]

پیوندهای خارجی اصلاح شدند (دسامبر ۲۰۱۹)[ویرایش]

سلام همکاران ویرایشگر.

من به‌تازگی ۳ پیوند خارجی موجود در مهدی جمالی‌نژاد را اصلاح کردم. لطفاً ویرایشم را بازبینی کنید. اگر پرسشی دارید یا می‌خواهید ربات پیوندها یا چند صفحه را نادیده بگیرد، لطفاً این راهنمای ساده را برای دریافت اطلاعات بیشتر ببینید. من تغییرات زیر را انجام دادم:

لطفاً برای اصلاح خطاهای ربات به راهنما مراجعه کنید.

با احترام.—InternetArchiveBot (گزارش اشکال) ‏۱۰ دسامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۱:۰۶ (UTC)[پاسخ]