پرش به محتوا

جنگ ستارگان: خدمه اسکلت

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از Star Wars: Skeleton Crew)
جنگ ستارگان: خدمه اسکلت
ژانر
سازنده
بر پایهٔجنگ‌های ستاره‌ای
اثر جرج لوکاس
بازیگران
کشور سازندهایالات متحده
زبان اصلیانگلیسی
تولید
تهیه‌کننده‌های اجرایی
مکان تولیدلس آنجلس
فیلم‌برداریشان پورتر
تدوین‌گراندرو اس. آیزن
تولیدکنندهلوکاس‌فیلم
پخش
شبکهٔ اصلیدیزنی پلاس
انتشار
نمایش‌های مشابه

جنگ ستارگان: خدمه اسکلت (انگلیسی: Star Wars: Skeleton Crew) یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی آمریکایی است که توسط جان واتس و کریستوفر فورد برای سرویس پخش دیزنی پلاس ساخته شده است.

خدمه اسکلت قرار است در اواخر سال ۲۰۲۴ در دیزنی پلاس منتشر شود و شامل هشت قسمت است.

مقدمه

[ویرایش]

این سریال دربارهٔ چهار کودک است که کشفی مرموز در سیاره خود انجام می‌دهند و این کشف باعث می‌شود در یک کهکشان عجیب و خطرناک گم شوند. این بخشی از فرانچایز جنگ‌ستارگان است که در همان چارچوب زمانی سریال مندلورین و اسپین‌آف‌های به هم پیوسته آن پس از وقایع فیلم بازگشت جدای (۱۹۸۳) اتفاق می‌افتد. داستان درمورد چهار کودک را روایت می‌کند که در سیاره خود کشف می‌کنند، در کهکشان گم می‌شوند و برای بازگشت به خانه به ماجراجویی می‌پردازند.

جود لاو در این سریال با رایان کیرا آرمسترانگ، رابرت تیموتی اسمیت، راوی کابوت-کونیرز، کیریانا کراتر، تاند آدبیمپ، کری کاندون و جلیل وایت بازی می‌کند. واتس با لوکاس فیلم تماس گرفت تا داستانی به سبک Amblin Entertainment را روایت کند، که در دنیای جنگ‌ستارگان اتفاق می‌افتد، و او در اوایل سال ۲۰۲۲ مجموعه را با فورد توسعه می‌داد. رسماً اعلام شد که می در جشن جنگ ستارگان، با افشای زنده به فیلمبرداری در سپتامبر ۲۰۲۲ در لس آنجلس آغاز شد و تا اواخر ژانویه ۲۰۲۳ به پایان رسید. بازیگران کودک سریال در آوریل ۲۰۲۳ معرفی شدند. کاتلین کندی، جان فاورو و دیو فیلونی و به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر از مندلورین بازگشتند.

منابع

[ویرایش]
  1. سریال Star Wars: Skeleton Crew با بازی جود لا معرفی شد
  2. فیلمبرداری سریال Skeleton Crew به‌پایان رسید

پیوند به بیرون

[ویرایش]