کشتزارهای لندن

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
کشتزارهای لندن
کارگردانمتئو کولن
تهیه‌کنندهگریس هانلی
نویسندهمارتین آمیس
بازیگرانجانی دپ بیلی باب تورنتون
امبر هرد
کارا دلوین
جیم استرجس
تئو جیمز
جیسون آیزکس
جنیفر میسونی‌
موسیقیبنسون تایلر
فیلم‌بردارگی‌یرمو نابارو
تدوین‌گرداگلاس کریس
توزیع‌کنندههیرو اینترتنمنت
میرادا استدیو
تاریخ‌های انتشار
  • ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-0۹-۲۰)
مدت زمان
۱۱۸ دقیقه
کشورایالات متحده
زبانانگلیسی
هزینهٔ فیلم۸ میلیون دلار[۱]
فروش گیشه۴۸۷٬۴۲۰ هزار دلار[۲][۳]

کشتزارهای لندن (به انگلیسی: London Fields) فیلمی مهیج و هیجان‌انگیز ساخت سال ۲۰۱۸ به کارگردانی ماتیو کالن با فیلمنامه ای از روبرتا هانلی و مارتین آمیس است که بر اساس رمانی به همین نام ساخته آمیس در سال 1989 ساخته شده است. در این فیلم بیلی باب تورنتون در نقش سامسون یانگ بازی می کند ، نویسنده ای که به سختی بیمار است و به مدت 20 سال از محاصره نویسنده رنج می برد. در این فیلم بازیگرانی همچون امبر هرد ، جیم استارجس ، تئو جیمز ، جیسون آیزاک ، کارا دلوین ، اوبی ابیلی و جیمی الکساندر حضور دارند.

این فیلم برای نمایش در بخش ویژه سخنرانی ها در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو 2015 انتخاب شد اما بعداً پس از شکایت کارگردان متیو کالن از تهیه کنندگان فیلم ، متهم کردن آنها به کلاهبرداری و استفاده از نام وی برای تبلیغ ، از فهرست جشنواره خارج شد. پس از اینکه سازندگان در دادخواست جداگانه ای با هرد به توافق رسیدند ، لندن فیلدز در 26 اکتبر 2018 با نمایشی در ایالات متحده آزاد شد و یک شکست مهم و تجاری بود.طبق گفته ناظران پشت صحنه اختلاف جانی دپ و امبر هرد از این فیلم شد و در پشت صحنه این فیلم سر یکدیگر داد زده اند

داستان[ویرایش]

نیکولا ۶ سال است که می‌داند قاتلی قرار است او را به قتل برساند و در این مدت همیشه با ترس و اضطراب زندگی کرده، اما در نهایت پس از آشنایی با ۳ مرد، متوجه می‌شود که یکی از آن‌ها قاتل او خواهد بود.

منابع[ویرایش]

  1. خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام variety-settlement وارد نشده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).
  2. "London Fields (2018)". Box Office Mojo. Retrieved October 30, 2019.
  3. "London Fields (2018) – Financial Information". The Numbers. Retrieved 21 January 2019.

پیوند به بیرون[ویرایش]