کاتلین هرزی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
Kathleen Hersey
اطلاعات شخصی
نام کاملKathleen Elizabeth Hersey
ملیت ایالات متحده آمریکا
زاده۲۱ فوریهٔ ۱۹۹۰ ‏(۳۴ سال)
آتنز، جورجیا
قد۵ ft ۱۱ in (۱٫۸۰ m)
وزن۱۶۵ پوند (۷۵ کیلوگرم)
ورزشی
ورزششنا
گونهشنای پروانه, شنای مختلط
باشگاهLonghorn Aquatics
تیم دانشگاهیUniversity of Texas

کاتلین هرزی (به انگلیسی: Kathleen Hersey) (زادهٔ ۲۱ فوریهٔ ۱۹۹۰) شناگر اهل ایالات متحده آمریکا است. او به عنوان نماینده ایالات متحده در بازی های المپیک تابستانی ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ حضور یافت و در سال ۲۰۱۲ در ۲۰۰ متر پروانه چهارم شد.

سالهای اولیه و تحصیلات[ویرایش]

هرزی در آتن، جورجیا به دنیا آمد. هرزی دختر برایان و رجینا هرزی است که او را در سه روزگی به فرزندی پذیرفتند. رجینا هرزی، سردبیر سابق، در ژانویه ۲۰۱۲ پس از مبارزه با سرطان روده بزرگ درگذشت. هرزی می‌گوید که از پدرش، مشاور مالی، الهام می‌گیرد که از دهه ۱۹۸۰ پس از آنوریسم نخاعی از ویلچر استفاده می‌کرد، اما هنوز هم سبک زندگی فعالی دارد.[۱][۲][۳] او در سال ۲۰۰۸ از مدرسه Marist در آتلانتا فارغ التحصیل شد، او در این مدرسه رکوردهای ملی دبیرستان را در ۱۰۰ یارد پروانه و ۲۰۰ یارد مختلط انفرادی ثبت کرد.

هرزی در رشته روابط عمومی در دانشگاه تگزاس تحصیل نمود، همچنین وی عضو تیم شنا و شیرجه تگزاس لانگ‌هورنز در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ بود. در طول دو سال فعالیت به عنوان شناگر لانگ‌هورن، یازده قهرمانی در ۱۲ کنفرانس بزرگ را به دست آورد. هرزی پس از سال تحصیلی ۲۰۰۹–۲۰۱۰ تیم شنای لیدی لانگ‌هورنز را ترک کرد تا به صورت انفرادی زیر نظر ادی ریس، سرمربی لانگ‌هورن آکواتیکس تمرین کند.

جستارهای وابسته[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. Mike Tierney (July 10, 2008). "Hersey, 18, finding success at the right time". NBCOlympics.com. Archived from the original on 8 September 2008. Retrieved 12 August 2023.
  2. Kevin Robbins (نوامبر 27, 2008). "Horns' Hersey lives life in her own lane". Austin American-Statesman. Archived from the original on June 7, 2011.
  3. Jill Vejnoska (August 3, 2008). "OLYMPICS 2008: Super teen in the water". Atlanta Journal-Constitution.