پیش‌نویس:021g

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

رپر 021g کیست؟

رپر 021g یکی از خوانندگان رپ فارسی است که تا به اکنون توانسته به بهترین نحو ممکن در اوج قرار گیرد. این رپر تا به اکنون آهنگ های بسیاری را برای هواداران خوانده است که در هرکدام به نوعی توانسته همه گان را به سمت خود بکشاند. اگر شما تا به حال آهنگ های این خواننده را شنیده باشید احتمالا متوجه شدید که چه قدر صدای خوبی دارد.

021 در شبکه مجازی اینستاگرام و در یوتیوب به فعالیت پرداخته و در این شبکه اجتماعی پست ها و استوری های بسیاری را برای هواداران به اشتراک گذاشته است که هر کدام از آن ها لایک و کامنت بسیاری را به خود اختصاص داده است. او دارای چندتا از رکوردهای یوتیوب نیز می باشد. به طور کل این خواننده یکی از خواننده هایی است که انتظار می رود تا چند سال آینده پیشرفت چشم گیری داشته باشد.

معروف ترین آهنگ های 021g کدامند؟

از معروف ترین آهنگ های این می توان به اهنگ گیم اور از 021g اشاره کرد. او این آهنگ را با تمام احساس خود خوانده است و زمانی که این آهنگ را منتشر کرد افراد بسیاری بودند که به هواداران او اضافه شدند. شما نیز اگر علاقه مند هستید تا این آهنگ او را دانلود کنید می توانید نام او را در مرورگر خود وارد کنید و از این طریق به راحتی از طریق  سایت های متعدد به راحتی به بررسی آهنگ های او بپردازید. این خواننده در شبکه مجازی اینستاگرام به فعالیت پرداخته و پست و کلیپ های بسیاری را برای هواداران به اشتراک گذاشته استت که هر کدام لایک و کامنت بسیاری را به خود اختصاص داده است.

این خواننده یکی از بهترین خواننده های سبک رپ است که توانسته با سن کم در اوج قرار گیرد. او از کودکی رویای خواننده شدن را در سر می پروراند و همیشه آرزو داشت تا خواننده شود تا این که هجده ساله شد و سبک رپ را پیش گرفت.