پیش‌نویس:گروه هنری دانژه

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

گروه هنری دانژه با هدف نوآوری در تولید صنایع دستی و کاهش هزینه های ساخت محصولات این حوزه که در ساخت آن ها از طلا استفاده شده است؛ از مهرماه سال 1398 فعالیت خود را در زمینه ساخت صنایع دستی با به کار گیری ورق طلای 24 عیار آغاز کرد.

و همچنین با رویکرد کارآفرینی و به کارگیری نیرو های متخصص ایرانی و استفاده از فناوری های روز دنیا قصد دارد تا نقش مهمی در تولید داخلی و توسعه اقتصادی کشور ایفا کند و در تلاش است تا با آغاز صادرات محصولات خود با نام و نشان ایرانی ارز آوری را نیز به همراه داشته باشد.

شعار: یادگار ماندگار

تاریخچه[ویرایش]

دانژه فعالیت رسمی خود را از مهر ماه سال 1398 در زمینه ساخت صنایع دستی با به کارگیری ورق طلای 24 عیار آغاز کرد که مالکیت رسمی این مجموعه بر عهده جناب آقای امیرحسین تنها میباشد.


سخنی از مدیرعامل: از گذشته تا به حال فلز طلا به صورت سکه زنی، و بعد ها به مرور زمان در جواهرات زینتی و امروزه از آلیاژ آن حتی در صنایع غذایی، بهداشتی و صنعتی استفاده می گردد. این فلز گرانبها دارای چگالی بالاست و با تکنولوژی جدید از وزن طلا کاسته و بر حجم آن افزوده شده است. با توجه به نرم بودن این فلز مخصوصا در کمترین ضخامت آن، میبایست آن را بر روی سطحی نشاند تا بتوان به اشکال مختلف در آورد . این تکنولوژی کاملا انحصاری و با تکیه بر عنایت خداوند و خلاقیت و نوآوری هنرمندان ایرانی بدست آمده است. هدف این شرکت ارتقاء سطح تنوع کاربرد طلا در زمینه های مختلف زندگی است، این مدال افتخار را به تمامی ایرانیان میهن دوست و به خصوص خریداران این محصول هدیه می کنیم. محبت و دوستی را می توان با کلام، یک شاخه گل و یا هدایای دیگر ابراز کرد. ما نفیس ترین هدیه ها را از ورق طلا به شما تقدیم می کنیم.

محصولات و خدمات[ویرایش]

از مجموعه محصولات دانژه میتوان به انواع تابلو های ورق طلا با موضوعات متنوعی مثل: شعر، مذهبی، فانتزی و ... اشاره کرد که از ورق طلا ساخته شده و زیرکار آن ها به انواع pvc، پاسپارتو و چوب درخت راش تقسیم میشوند.

و همچنین در زمینه انواع زیورآلات زنانه، مردانه و بچگانه فعالیت دارد که هر کدام به طیف وسیعی از محصولات خاص مثل: ست، گردنبند، گوشواره، دستبند و ... اختصاص یافته است.

سفارشی سازی[ویرایش]

یکی از خدمات منحصر به فرد دانژه، سفارشی سازی ایده و طرحح های دلخواه افراد و سازمان ها می باشد که پس از گذراندن محله طراحی توسط طراحان ماهر مجموعه و تایید شخص ثالث برای اسمبل و تولید محصول اقدام میشود.

لازم به ذکر است که سفارشی سازی توسط دانژه مقید به محدودیت های زیادی نیست و اماده انجام هرگونه سفارشات می باشد.

فروش سازمانی[ویرایش]

یکی دیگر از زیر شاخه های مجموعه دانژه فروش سازمانی برای سازمان ها، ارگان ها و شرکت ها می باشد که می خواهند در زمینه هدایای سازمانی یا تقدیر از کارمندان و مدیران اقدام نمایند.

ویژگی ها[ویرایش]

ویژگی های صنایع دستی گروه دانژه:

  1. امکان تأمین قسمت عمده مواد اوليه مصفرفی از منابع داخلی
  2. .همانند و شبيه نبودن اين فرآورده هاي توليد به يکديگر
  3. . انجام قسمتي از مراحل اساسی توليد به وسيله دست و ابزار و وسايل دستي
  4. .خود مصرفی بودن بخش عمده توليد و برآورده ساختن نيازهاي داخلی
  5. .حمایت از تولید ملی

زنجیره تامین و شعبه ها[ویرایش]

دفتر مرکزی در تهران واقع در خیابان کارگر شمالی و بیش از 10 شعبه فعال در سراسر کشور دارد که عبارتند از:

تهران: شعبه کوروش، سون سنتر، گالریا

کرج: شعبه ماندگار

یزد، اهواز، اردبیل و ...

منابع[ویرایش]

[۱] https://danje.ir/

[۲]درباره ما | دانژه

[۳]فروش سازمانی |

پیوند به بیرون[ویرایش]

[۴]وبگاه رسمی

[۵]درباره دانژه

  1. «گروه هنری دانژه | تولید و عرضه کننده انواع صنایع دستی با ورق طلا 24 عیار». گروه هنری دانژه. دریافت‌شده در ۲۰۲۳-۱۰-۰۷.
  2. «درباره ما». گروه هنری دانژه. دریافت‌شده در ۲۰۲۳-۱۰-۰۷.
  3. «درباره ما». گروه هنری دانژه. دریافت‌شده در ۲۰۲۳-۱۰-۰۷.
  4. «گروه هنری دانژه | تولید و عرضه کننده انواع صنایع دستی با ورق طلا 24 عیار». گروه هنری دانژه. دریافت‌شده در ۲۰۲۳-۱۰-۰۷.
  5. «درباره ما». گروه هنری دانژه. دریافت‌شده در ۲۰۲۳-۱۰-۰۷.