پیش‌نویس:پیپا میدلتون

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
Pippa Middleton
Middleton in 2013
نام هنگام تولدPhilippa Charlotte Middleton
زادهٔ۶ سپتامبر ۱۹۸۳ ‏(۴۰ سال)
Reading, Berkshire, England
محل تحصیل
پیشه
  • شخصیت اجتماعی
  • مقاله نویس
عنوانMrs Matthews of Glen Affric the Younger[۲][۳]
همسر(ها)James Matthews (ا. ۲۰۱۷)
فرزندان3
والدین
خانوادهMiddleton

فیلیپا شارلوت متیوز Philippa Charlotte Matthews ( متولد 6 سپتامبر 1983) یک شخصیت اجتماعی ، نویسنده و مقاله نویس انگلیسی و خواهر کوچکتر کاترین، پرنسس ولز است .

میدلتون در شهر ریدینگ Reading به دنیا آمد و در باکلبری، برکشایر Berkshire،Bucklebury بزرگ شد ، قبل از فارغ التحصیلی در رشته ادبیات انگلیسی از دانشگاه ادینبورگ، در کالج مارلبورو تحصیل کرد . او قبل از پیوستن به شرکت تشریفات مهمانی والدینش در شرکت هایی برای روابط عمومی و مدیریت رویداد کار می کرد. میدلتون در طول رابطه خواهرش با شاهزاده ویلیام مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و ظاهر او در مراسم عروسی آنها با پوشش گسترده ای روبرو شد. او همچنین دو کتاب و چند مقاله در مجله Vanity Fair و The Sunday Telegraph نوشته است.

میدلتون در سال 2017 با جیمز متیوز ، مدیر صندوق سرمایه گذاری و وارث ظاهری گلن افریک ازدواج کرد و اکنون سه فرزند دارند

زندگی شخصی[ویرایش]

در جولای 2016 میدلتون با جیمز متیوز مدیر صندوق سرمایه گذاری که یک راننده مسابقه حرفه ای سابق بود نامزد کرد . این زوج در 20 مه 2017 در کلیسای سنت مارک ازدواج کردند. پدر متیوز لرد گلن افریک است و یک ملک 10000 هکتاری در اسکاتلند به او ارث خواهد رسید. در نتیجه میدلتون روزی تبدیل به لیدی گلن افریک خواهد شد. پسر آنها مایکل ویلیام در اکتبر 2018 در بیمارستان سنت مری لندن به دنیا آمد .دختر بزرگ آنها الیزابت جین در مارس 2021 به دنیا آمد. دختر دوم آنها رز در ژوئن 2022 به دنیا آمد.

جوانی و تحصیل[ویرایش]

میدلتون در 6 سپتامبر 1983 در بیمارستان رویال برکشایر در ریدینگ، برکشایر ، انگلستان به دنیا آمد . او دومین فرزند از سه فرزندی است که از مایکل میدلتون و کارول میدلتون متولد شد(یک خواهر بزرگتر به نام کاترین، پرنسس ولز، و یک برادر کوچکتر به نام جیمز) . پدر او عضو یک خانواده ثروتمند از یورکشایر است که با اشراف بریتانیایی مرتبط است.

میدلتون ابتدا در مدرسه سنت اندرو یک مدرسه شبانه روزی خصوصی در پنگبورن و سپس در مدرسه داون هاوس یک مدرسه شبانه روزی در کولد اش تحصیل کرد. او در کالج مارلبورو کار می‌کرد و در آنجا بورسیه‌ی همه‌جانبه ورزش داشت .سپس میدلتون از دانشگاه ادینبورگ با مدرک کارشناسی ارشد در ادبیات انگلیسی فارغ التحصیل شد. در سال 2022 میدلتون مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته تربیت بدنی از دانشگاه ترینیتی سنت دیوید ولز دریافت کرد.

کار و حرفه[ویرایش]

پس از فارغ التحصیلی میدلتون برای مدت کوتاهی در سال 2008 در یک شرکت روابط عمومی برای تبلیغ محصولات لوکس کار کرد. او سپس یک شغل مدیریت رویدادها با Table Talk داشت، شرکتی مستقر در لندن که رویدادها و مهمانی های شرکتی را سازماندهی می کند.

میدلتون به صورت پاره وقت برای شرکت والدینش Party Pieces کار کرده است و مجله اینترنتی پارتی تایمز را ویرایش می کند. ناشر کتابهای پنگوئن برای کتابی در مورد برنامه ریزی مهمانی به میدلتون 400000 پوند پیش پرداخت پرداخت کرد. این کتاب با عنوان "جشن بگیرید" در پاییز 2012 منتشر شد و با فروش کمتری نسبت به پیشبینی ها مواجه شد ، زیرا بسیاری از منتقدان آن را به دلیل واضح بودن محتوا تمسخر کردند. میدلتون همچنین یک ستون نویس منظم برای چندین نشریه است. او از دسامبر 2012 مقالاتی را در مجله The Spectator ارائه کرده است و همچنین نوشتن مقاله آشپزی در مجله Waitrose Kitchen از بهار 2013 . در ژوئن 2013 او به عنوان سردبیر Vanity Fair انتخاب شد . او در ادامه مجموعه‌ای از ستون‌ها را برای مجله نوشت. از سپتامبر 2013، میدلتون همچنین هر دو هفته یک ستون ورزشی و اجتماعی برای The Sunday Telegraph نوشت.

منبع[ویرایش]

{{reflist| 30em| refs= <ref name=TheTelegraph2014-03-29> {{cite news | url = https://www.https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pippa_Middleton

  1. "Pippa Middleton biography". Biography.com.
  2. "Pippa Middleton will one day receive a noble title of her own". Nine Digital Pty Ltd. 13 June 2018. Retrieved 16 September 2018. For now, they are able to use the "courtesy titles" of Mr and Mrs Matthews of Glen Affric the Younger, which hold sway across the Commonwealth.
  3. Sisavat, M. (21 May 2017). "Pippa Middleton Just Received This Royal Title After Marrying James Matthews". Yahoo News Network. Retrieved 16 September 2018. Pippa did receive a title of her own. Because James is heir to the Scottish title of Laird of Glen Affric (a position his father currently holds), Pippa will now be able to use the courtesy title of Mrs. Matthews of Glen Affric the younger. Once James's father dies and he will become the Laird of Glen Affric, Pippa will known as Lady Glen Affric.