پرش به محتوا

پیش‌نویس:پایگاه خبری راه شلمچه

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

راه شلمچه نوعی پایگاه خبری با موضوعات فرهنگی سیاسی اجتماعی و... که از سال 1392 فعالیت خود را آغاز نمود.

این پایگاه خبری به هیچ ارگان، حزب و یا تشکلی وابسته نیست و کاملا بصورت شخصی اداره می شود اما جهت گیری آن به جناح اصول گرایان نزدیک است! که در مطالب و خبرهای این پایگاه به وفور دیده می شود که سمت گرایش سیاسی اصول گرایانه سوق پیدا کرده است. که متشکل از یک مدیرمسئول و خبرنگاران و نویسنده های تازه کار هست. عمده ی پوشش خبری این وبگاه مربوط به استان مازندران و حواشی این استان متمرکز شده است که میشه گفت این پایگاه خبری بیشتر تمرکز و تولید محتوایش از استان و شهرهای شمالی کشور میباشد.

حاشیه ها[ویرایش]

این وبسایت حاشیه های زیادی را به یدک می کشد از آنجا که در بالا اشاره شد که یک جناح خاصی را دنبال می کند همیشه در تلاش بوده که جناح مخالف یعنی جناح سیاسی اصلاح طلب را به پایین بکشد و گویی همیشه با این سمت از سیاست در جنگ بوده! که یک پایگاه خبری یا خبرگزاری یا روزنامه نباید مسیر خاصی را دنبال کند وظیفه ی او اعلام جدید ترین اخبار و حاشیه هاست که این موضوع تقریبا در همه جای جهان دیده میشود که بجای نشر اخبار بدنبال حاشیه و کوبیدن یکدیگر هستند.


حمایت از شخصیت ها[ویرایش]

پایگاه خبری راه شلمچه از همان ابتدا حمایت خاصی را از علی کریمی فیروزجایی (نماینده مجلس) انجام میداد که گویا یکی از عوامل این پایگاه یا ایشان یا یکی از طرفداران او بشمار می رود.