پرش به محتوا

پیش‌نویس:غلامرضا صالحی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

خبر گزاری دانشجویان ایران ( ایسنا ) درگذشت دانشجوی جهادی واحد علوم و تحقیقات در بازگشت از امداد به زلزله‌زدگان غرب کشور

«غلامرضا صالحی» دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی ورزشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در بازگشت از مناطق زلزله‌زده غرب کشور، در یک سانحه رانندگی درگذشت. به گزارش ایسنا، زنده‌یاد «غلامرضا صالحی» دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی ورزشی واحد علوم و تحقیقات در حالی در سانحه جاده‌ای درگذشت. او برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور عازم استان کرمانشاه شده بود. این دانشجو در راه بازگشت به سمت تهران، در سانحه رانندگی درگذشت. به گزارش روابط عمومی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، صالحی متولد سال ۱۳۶۰ در شهرستان گیلانغرب بود که ترم آخر مقطع دکتری را در رشته جامعه‌شناسی ورزشی واحد علوم و تحقیقات می‌گذراند. رشته ورزشی تخصصی این دانشجو، بوکس بوده است. ‏۵ فوریهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۵۳ (UTC)‏۵ فوریهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۵۳ (UTC)‏۵ فوریهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۵۳ (UTC)‏۵ فوریهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۵۳ (UTC)‏۵ فوریهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۵۳ (UTC)‏۵ فوریهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۵۳ (UTC)‏۵ فوریهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۵۳ (UTC) خبر گزاری دانشگاه آزاد اسلامی پیام تسلیت دکتر فرهاد رهبر در پی درگذشت دانشجوی واحد علوم و تحقیقات

دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت درگذشت دانشجوی واحد علوم و تحقیقات پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد علوم و تحقیقات، متن پیام دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت جوان بسیجی و ورزشکار، زنده‌یاد «غلامرضا صالحی» دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی ورزشی واحد علوم و تحقیقات و از دلاورمردان دیار حماسه و ایثار (گیلانغرب) که در پی زلزله اخیر غرب کشور، هر هفته با حضور در مناطق زلزله‌زده به یاری آسیب‌دیدگان و بازماندگان حادثه می‌شتافت، در پایان یکی از این سفرهای جهادی و در راه بازگشت از استان کرمانشاه، در سانحه دلخراش رانندگی آسمانی شد.

فقدان این دانشجوی جهادی که به حسن خلق و فعالیت در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی شهره بوده است، موجب تأثر فراوان اینجانب و مجموعه واحد علوم و تحقیقات گردید. ضمن ابراز تأسف، این مصیبت را به خانواده ایشان و جامعه دانشگاهی تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت واسعه الهی برای آن مرحوم و سلامتی و شکیبائی برای خانواده محترم او، همچنین همدوره‌ای‌ها و استادان آن سفرکرده، از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

فرهاد رهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی


خبر گزاری کار ایران ( ایلنا )

مربی آکادمی فوتبال پایه باشگاه استقلال در اثر سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا صالحی در سال 1360 و در خانواده‌ای مذهبی در شهرستان گیلانغرب متولد شد. وی فرزند یکی از جانبازان 55 درصد دفاع مقدس بود. صالحی دارای مدرک لیسانس زبان خارجه از دانشگاه تبریز و دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی بود و در مقطع دکترای جامعه شناسی ورزش علوم و تحقیقات تحصیل می کرد. صالحی در شهرستان گیلانغرب و در رشته ورزشی بوکس فعالیت داشت و مربی و ریاست هیات بوکس شهرستان را نیز برعهده داشت‌. وی همزمان با تحصیل در تهران، در باشگاه استقلال تهران و در آکادمی پایه فوتبال این باشگاه به فعالیت مشغول بود. خبرگزاری ایلنا این ضایعه دردناک را به خانواده صالحی و جامعه علمی و ورزشی کشور تسلیت می گوید.