پرش به محتوا

پیش‌نویس:سید علیرضاشریفی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

سید علیرضا شریفی (انگلیسی seyed alireza sharifi) یک جوان ۱۸ ساله ایرانی است که در شهر اهواز، منطقه عین دو زندگی می‌کند. وی در رشته الکترونیک تحصیلات خود را به پایان رسانده و با توجه به علاقه‌مندی‌هایش به دنیای بازی‌های ویدیویی، به عنوان یک گیمر فعال مشغول به فعالیت است.

سید علیرضاشریفی
زادهٔ۱۶ ژانویهٔ ۲۰۰۵ ‏(۱۹ سال)[۱]
اهواز، عین دو، ایران
ملیتایران
پیشهگیمر
سال‌های فعالیت۲۰۱۷–اکنون
قد١٨٠

اوایل زندگی[ویرایش]

سید علیرضا شریفی از کودکی شروع به بازی کردن کرده و با

پیشرفت تکنولوژی و بازی‌های ویدئویی، علاقه‌مندی‌هایش نیز به همراه آن رشد کرده است. او در حال حاضر یک گیمر با سابقه است و در جامعه بازی‌کنان به شناخته شدن رسیده است.

بازی‌های مورد علاقه سید علیرضا شریفی در سبک‌های مختلفی از جمله اکشن، ماجراجویی و بقا هستند. برخی از بازی‌های محبوب او شامل بازی‌های Call of Duty، Far Cry و Assassin's Creed هستند. وی برای بهبود مهارت‌های بازی خود نیز به فعالیت در جامعه بازیکنان مجازی پرداخته و در رقابت‌های آنلاین شرکت کرده است.

همچنین، سید علیرضا شریفی در کنار علاقه به بازی‌های ویدئویی، علاقه‌مند به موسیقی، کتاب‌خوانی و مشاهده فیلم‌های علمی تخیلی نیز است. وی در زمینه تحقیق درباره تکنولوژی‌های جدید و دنیای بازی‌های ویدئویی نیز فعالیت دارد.

با توجه به علاقه و سابقه سید علیرضا شریفی در دنیای بازی‌های ویدئویی، او به عنوان یک گیمر محبوب معرفی می‌شود که همواره در صدد بهبود مهارت‌های خود و رقابت با بازیکنان حرفه‌ای است.

  1. خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام popbuzz وارد نشده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).