پرونده:WonderWoman84.png

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

WonderWoman84.png(۲۵۶ × ۳۷۹ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۱۹۸ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/png)

شرح[ویرایش]

دلیل استفاده از اثر غیرآزاد برای مقالهٔ زن شگفت‌انگیز ١٩٨۴.
توضیحات

پوستر رسمی فیلم ابرقهرمانی زن شگفت‌انگیز ١٩٨۴ محصول سال ٢٠٢٠. حق نشر این پوستر احتمالا متعلق به برادران وارنر پیکچرز / دی‌سی کامیکس است.

منبع

http://www.wonderwomanfilm.com/images/gallery/img17.jpg

مقاله

زن شگفت‌انگیز ١٩٨۴

میزان استفاده
کیفیت پایین؟
کاربرد

صندوق اطلاعات اصلی تصویر برای شناسایی در زمینه تفسیر انتقادی اثر، محصول یا خدماتی که برای آن به عنوان هنر پوستر عمل می کند، استفاده می شود. این کمک قابل توجهی به درک کاربر از مقاله می کند، که عملا نمی تواند تنها با کلمات منتقل شود. این تصویر در جعبه اطلاعات در بالای مقاله قرار می گیرد که در مورد کار بحث می کند، تا تصویر بصری اولیه مرتبط با کار را نشان دهد و به کاربر کمک کند تا به سرعت کار، محصول یا خدمات را شناسایی کند و بداند آنچه را که به دنبالش است پیدا کرده است. برای. استفاده برای این منظور با اهداف اثر هنری اصلی، یعنی خالق ارائه خدمات طراحی گرافیک، و به نوبه خود بازاریابی کالای تبلیغ شده، رقابت نمی کند.

محتوای آزاد جایگزین؟


اجازه‌نامه[ویرایش]


تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۱۰ دسامبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۱۲تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۰ دسامبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۱۲۲۵۶ در ۳۷۹ (۱۹۸ کیلوبایت)Bifkejiie16949 (بحث | مشارکت‌ها){{دلیل استفاده اثر غیر آزاد |توضیحات = پوستر رسمی فیلم ابرقهرمانی زن شگفت‌انگیز ١٩٨۴ محصول سال ٢٠٢٠. حق نشر این پوستر احتمالا متعلق به برادران وارنر پیکچرز / دی‌سی کامیکس است. |منبع = http://www.wonderwomanfilm.com/images/gallery/img17.jpg |مقاله = زن شگفت‌انگیز ١٩٨۴ |بخش یا قسمت = |کیفیت پایین‌تر = |دلیل = صندوق اطلاعات اصلی تصویر برای شناسایی در زمینه تفسیر انتقادی اثر، محصول یا خدماتی که برای آن به عنوان هنر پوستر عمل می کند، استفاده می شو...

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند: