پرش به محتوا

پرونده:Rent.com logo.png

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Rent.com_logo.png(۲۲۳ × ۵۷ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۳ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/png)

شرح[ویرایش]

دلیل استفاده از اثر غیرآزاد برای مقالهٔ رنت.کام.
توضیحات

این آرم متعلق به رنت.کام برای رنت.کام است.

منبع

لوگو را می توان از Rent.com دریافت کرد.

مقاله

رنت.کام

میزان استفاده
کیفیت پایین؟

بله

کاربرد

تصویر در جعبه اطلاعات در بالای مقاله در مورد رنت.کام، موضوع مورد علاقه عمومی، قرار داده شده است. اهمیت لوگو این است که به خواننده کمک می کند تا سازمان را شناسایی کند، به خوانندگان اطمینان دهد که به مقاله درستی که حاوی نظرات انتقادی درباره سازمان است رسیده اند و پیام برندسازی مورد نظر سازمان را به گونه ای نشان می دهد که کلمات به تنهایی قادر به انتقال آن نیستند.

محتوای آزاد جایگزین؟

از آنجایی که این یک لوگو غیر رایگان است، تقریباً به طور قطع هیچ نمایندگی رایگان وجود ندارد. هر جایگزینی که یک اثر اشتقاقی نباشد نمی تواند معنای مورد نظر را منتقل کند، تصویر آن را خدشه دار یا نادرست نشان می دهد، یا هدف خود از شناسایی یا تفسیر را ناکام می گذارد.

اجازه‌نامه[ویرایش]

تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۷ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۳:۲۶تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۷ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۳:۲۶۲۲۳ در ۵۷ (۳ کیلوبایت)Arashk rp2 (بحث | مشارکت‌ها){{دلیل استفاده اثر غیر آزاد |توضیحات = این آرم متعلق به رنت.کام برای رنت.کام است. |منبع = لوگو را می توان از Rent.com دریافت کرد. |مقاله = رنت.کام |بخش یا قسمت = |کیفیت پایین‌تر = بله |دلیل = تصویر در جعبه اطلاعات در بالای مقاله در مورد رنت.کام، موضوع مورد علاقه عمومی، قرار داده شده است. اهمیت لوگو این است که به خواننده کمک می کند تا سازمان را شناسایی کند، به خوانندگان اطمینان دهد که به مقاله درستی که حاوی نظرات انتقادی درباره سازمان است رسیده اند و پی...

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند: