پرونده:After Everything.png

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

پروندهٔ اصلی(۱٬۶۴۶ × ۲٬۴۶۶ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۸٫۵۸ مگابایت، نوع MIME پرونده: image/png)

شرح[ویرایش]

دلیل استفاده از اثر غیرآزاد برای مقالهٔ پس از همه چیز.
توضیحات

این پوستر فیلم پس از همه چیز است. حق تکثیر این پوستر متعلق است به ناشر آن یا گرافیست(ها)یی که آن را ایجاد کرده‌اند.

منبع

https://www.voltagepictures.com/

مقاله

پس از همه چیز

میزان استفاده

در جعبه

کیفیت پایین؟

بله

کاربرد

استفاده در جعبه اطلاعات فیلم. این تصویر برای شناساندن موضوع مقاله‌ای به کار می‌رود که به سازمان، شرکت، یا رویداد می‌پردازد. استفاده از این اثر تاثیر قابل توجهی در درک کاربران از مقاله می‌گذارد، به شکلی که تنها با استفاده از کلمات ممکن نیست. کاربرد برای این منظور، در رقابت با اهداف اثر اصلی به ویژه از جهت ارائهٔ طرح‌های گرافیکی توسط هنرمند نخواهد بود و مخل بازاریابی این اثر نخواهد شد.

محتوای آزاد جایگزین؟

به عنوان یک پوستر، این تصویر قابل جایگزینی با اثر آزاد نیست. هر تصویر دیگری هم که این اثر را معرفی کند دارای حق تکثیر خواهد بود و هر جایگزین آزادی که از این اثر مشتق نشده باشد، برای شناسایی یا تفسیر اثر کافی نخواهند بود و اثر را به صورت نادرست جلوه خواهد داد. ندارد.

اطلاعات بیشتر

استفاده از پوسترها در مقالات، با سیاست ویکی‌پدیا:محتوای غیرآزاد و استفاده منصفانه در قوانین حق نشر ایالات متحده مطابقت دارد.

اجازه‌نامه[ویرایش]


تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۱۵ ژانویهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۳۵تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۵ ژانویهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۳۵۱٬۶۴۶ در ۲٬۴۶۶ (۸٫۵۸ مگابایت)Zaynab13 (بحث | مشارکت‌ها){{دلیل استفاده اثر غیر آزاد |توضیحات = این پوستر فیلم زوئی دیگر است. حق تکثیر این پوستر متعلق است به ناشر آن یا گرافیست(ها)یی که آن را ایجاد کرده‌اند. |منبع = https://www.voltagepictures.com/ |مقاله = پس از همه چیز |بخش یا قسمت = در جعبه |کیفیت پایین‌تر = بله |دلیل = استفاده در جعبه اطلاعات فیلم. این تصویر برای شناساندن موضوع مقاله‌ای به کار می‌رود که به سازمان، شرکت، یا رویداد می‌پردازد. استفاده از این اثر تاثیر قابل توجهی در درک کاربران از مقاله می‌گذ...

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند:

فراداده